اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: سانحه برخورد شدید 2 قطار در سمنان


بر اثر برخورد شدید قطار مسافربری و باری در ایستگاه امروان دامغان یکی از مسافران قطار مسافربری کشته و تعدادی دیگر نیز مجروح و به بیمارستان ولایت دامغان و کوثر سمنان منتقل شدند.

خبرگزاری تسنیم: بر اثر برخورد شدید قطار مسافربری و باری در ایستگاه امروان دامغان یکی از مسافران قطار مسافربری کشته و تعدادی دیگر نیز مجروح و به بیمارستان ولایت دامغان و کوثر سمنان منتقل شدند.

تصاویر زیر، از این سانحه دلخراش ریلی است.

عکس: برخورد قطار مسافربری با باری در سمنان

عکس: برخورد قطار مسافربری با باری در سمنان

عکس: برخورد قطار مسافربری با باری در سمنان

عکس: برخورد قطار مسافربری با باری در سمنان

عکس: برخورد قطار مسافربری با باری در سمنان


ویدیو مرتبط :
برخورد بسیار شدید با قطار !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۲ قربانی و ۳۰ زخمی در سانحه برخورد دو قطار در محور سمنان به دامغان



اخبار,اخبار حوادث ,تصادف قطار سمنان به دامغان

 

اخبار حوادث -2 قربانی و ۳۰ زخمی در سانحه برخورد دو قطار در محور سمنان به دامغان

به گفته معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر بر اثر سانحه برخورد قطار مسافربری تهران به مشهد با یک قطار باری متوقف شده در محور سمنان به دامغان، تا لحظه ارسال خبر 2 تن کشته و 30 تن دیگر مجروح شده اند.

«ناصر چرخ ساز» بامداد جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: گروه های تخصصی امدادرسان اعزامی هلال احمر به محل سانحه تا لحظه ارسال خبر از میان واگن های آسیب دیده 30 زخمی و 2 کشته را بیرون آورده اند.

 

احمد طاهری مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان نیز آمار اولیه مجروحان این سانحه را 50 تا 60 نفر اعلام کرده است. رئیس اورژانس 115 شاهرود نیز در گفت وگو با ایرنا، لکوموتیوران قطار مسافربری را یکی از کشته شدگان این سانحه اعلام کرد و به گزارش روابط عمومی رجا یک مسافر حدود ۶۰ ساله نیز کشته شده است و این روابط عمومی تعداد مصدومان را ۱۵ زن، ۱۴ مرد و ۲ کودک عنوان کرد که ۳ خدمه قطار نیز جزو مصدومان هستند.

 

این در حالی است که مدیرعامل هلال احمر استان سمنان تعداد کشته شدگان حادثه قطار را یک تن اعلام کرد و آمارهای دیگر را در این زمینه رد کرد. مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان به واحد مرکزی خبر گفت: ۲۳ مجروح سرپایی مداوا و ۸ نفر در بیمارستان های دامغان و سمنان بستری شدند. محمد وکیلی استاندار سمنان نیز در عیادت از مجروحان بستری در سمنان حال آن ها را رضایت بخش اعلام کرد و گفت: تعدادی از آن ها مرخص شده و تعدادی هم عصر جمعه مرخص می شوند.

 

ساعت 22 و 10 دقیقه پنجشنبه شب یک قطار مسافربری مسیر تهران به مشهد به شماره 334 با قطار باری متوقف در ایستگاه امروان دامغان در استان سمنان برخورد کرد. این قطار با 447 مسافر ساعت 17 پنجشنبه از تهران عازم مشهد شد. مدیر روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد که علت این حادثه توسط کمیسیون سوانح راه آهن شمال شرق در حال بررسی است. در خور اشاره است پس از امدادرسانی و انتقال مصدومان به بیمارستان مسافران با ۲ دستگاه قطار به مشهد اعزام شدند.

اخبار حوادث - ایرنا