اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس سالگرد ازدواج سلین دیون و رنه آنژلی


«سلین دیون» و «رنه آنژلی» که بیستمین سالگرد ازدواجشان را در ماه گذشته جشن گرفتند، 15 سال پیش در همین روز سوگندشان را طی مراسم سنتی Melkite Byzantine بار دیگر تکرار کردند.

 
 
 
 
صبح بخیر: «سلین دیون» و «رنه آنژلی» که بیستمین سالگرد ازدواجشان را در ماه گذشته جشن گرفتند، 15 سال پیش در همین روز سوگندشان را طی مراسم سنتی Melkite Byzantine بار دیگر تکرار کردند.

 این مراسم ویژه که در لاس وگاس و در کاخ سزار برگزار شد، با به کار گرفتن بسیاری سمبول های فرهنگی خاورمیانه (از جمله نوع رقص و لباس) بازتابی از رگ و ریشه لبنان/سوریه ای «رنه» بود.   

سالگرد ازدواج سلین دیون و رنه آنژلی

سالگرد ازدواج سلین دیون و رنه آنژلی


ویدیو مرتبط :
وقتی آدام ، سلین دیون میشود !!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی سالگرد ازدواج میشل و باراک اوباما خبرساز می شود! +عکس



 وقتی سالگرد ازدواج میشل و باراک اوباما خبرساز می شود! +عکس
به گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز: سالگرد ازدواج میشل و باراک اوباما با حضور رقیب انتخاباتی شان حین برگزاری مناظره سیاسی این دو رقیب انتخاباتی خبرساز شد.

 میشل اوباما,سالگرد ازدواج میشل و باراک اوباما

این اتفاق درحالی رخ داد که همسران این دو مرد سعی داشتند با هم برخورد خوبی داشته باشند و با لبخندی تصنعی در مقابل دوربین خبرنگاران همدیگر را در آغوش گرفته و بوسیدند.
باراک اوباما با لحنی کاملا رومانتیک در سخنان خود در مناظره سیاسی اش  را اینگونه آغاز کرد:" 20 سال پیش در چنین روزی وقتی میشل به پیشنهاد ازدواج من پاسخ مثبت داد من خوشبخت ترین مرد روی زمین بودم. آرزوی من این بود که او به من جواب مثبت بدهد. عزیزم سالگرد ازدواجمان مبارک
این جمله با صدای کف زدن حضار همراه بود. اولین کسی که این رخداد را به آنها تبریک گفت رقیب انتخاباتی اوباما و همسرش بودند. رومنی با لحنی طنز آلود خطاب به باراک اوباما گفت: تو رومانتیک ترین مکان برای تبریک این مناسبت را انتخاب کردی جایی که من در کنارت هستم.
درست چند دقیقه قبل از اینکه دو رقیب انتخاباتی ریاست جمهوری امریکا روی صحنه به جان هم بیوفتند همسران آنها با هم روبوسی کرده و یکدیگر را در آغوش گرفتند که این صحنه توسط خبرنگاران شکار شد.
میشل اوباما 48 ساله با لباس 2250 دلاری اش  حضور خانم رومنی 63 ساله را کاملا محو کرده  بود. او به خبرنگاران گفت صحبت کردن راجع به سالگرد ازدواج در صحنه مناظره سیاسی ایده او نبوده  و زمانیکه وی این سخنان را از زبان همسرش شنیده است به شدت شوکه شده است.

میشل اوباما,سالگرد ازدواج میشل و باراک اوباما

میشل اوباما,سالگرد ازدواج میشل و باراک اوباما

  منبع: پرداد