اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: زن ذلیلی سریع به سبک باراک اوباما


باراک اوباما در جریان برگزاری مراسم یادبود نلسون ماندلا در آفریقای جنوبی اقدام به انداختن عکس یادگاری با نخست‌وزیر دانمارک کرد که این اقدام به سرعت خبرساز شد و در صدر اخبار رسانه های دنیا قرار گرفت.

 
 
 
 
  صبح بخیر: باراک اوباما در جریان برگزاری مراسم یادبود نلسون ماندلا در آفریقای جنوبی اقدام به انداختن عکس یادگاری با نخست‌وزیر دانمارک کرد که این اقدام به سرعت خبرساز شد و در صدر اخبار رسانه های دنیا قرار گرفت. نکته جالب آن بود که اوباما دقایقی بعد به دلیل ناراحتی میشل اوباما از این اقدام، مجبور به دلجویی از همسرش شد.

عکس: زن ذلیلی به سبک اوباما!


ویدیو مرتبط :
عکس العمل جنجالی و بی سابقه حسین باراک اوباما پس از گفتگو با

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بادی گارد زن باراک اوباما +عکس


روزنامه دیلی میل به زنی با موهای بلوند در مراسم تحلیف اوباما تمرکز کرد و نوشت: این زن ناشناخته که اینقدر به اوباما نزدیک است کیست؟

 صراط نیوز: روزنامه دیلی میل به زنی با موهای بلوند در مراسم تحلیف اوباما تمرکز کرد و نوشت: این زن ناشناخته که اینقدر به اوباما نزدیک است کیست؟

دیلی میل در ادامه افزود این زن یکی از مامورین امنیتی برای حفاظت از جان خانواده اوباما و خود اوست که در مراسم تحلیف از نزدیک ترین افراد به اوباما بوده است و در تمامی صحنه ها حضور داشته است ولی کسی نام او را نمی داند.