اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: رژه‌ آمریکایی‌ ها در 12 بهمنِ تبریز!


متولیانِ بزرگداشتِ «ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی»، با اعتمادبه‌نفس کامل و بی‌هیچ شبهه و بی‌هیچ تشویشی، «بوگاتی»، «شورلت»، «فورد» و باقیِ تحفه‌های سرمایه‌داری را ردیف کردند در مسیرِ فرضیِ حرکت حضرت امام(ره) از فرودگاه تبریز تا گلزار شهدا تا پیامِ انقلابِ مردم را به گوش آن‌ها که هنوز این پیام را دریافت نکرده‌اند، برسانند؛ پیامِ انقلاب با طعم آمریکا! بهتر از این نمی‌شود «تحول» را به نمایش گذاشت.

مشرق: متولیانِ بزرگداشتِ «ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی»، با اعتمادبه‌نفس کامل و بی‌هیچ شبهه و بی‌هیچ تشویشی، «بوگاتی»، «شورلت»، «فورد» و باقیِ تحفه‌های سرمایه‌داری را ردیف کردند در مسیرِ فرضیِ حرکت حضرت امام(ره) از فرودگاه تبریز تا گلزار شهدا تا پیامِ انقلابِ مردم را به گوش آن‌ها که هنوز این پیام را دریافت نکرده‌اند، برسانند؛ پیامِ انقلاب با طعم آمریکا! بهتر از این نمی‌شود «تحول» را به نمایش گذاشت.

عکس/ رژه‌ی آمریکایی‌ها در دوازده بهمنِ تبریز!

عکس/ رژه‌ی آمریکایی‌ها در دوازده بهمنِ تبریز!

عکس/ رژه‌ی آمریکایی‌ها در دوازده بهمنِ تبریز!

عکس/ رژه‌ی آمریکایی‌ها در دوازده بهمنِ تبریز!


ویدیو مرتبط :
تانک تشریفاتی آمریکایی در تبریز!+ عکس...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودرو آمریکایی پلیس تبریز! +عکس


چندی است که مردم آذربایجان شرقی به خصوص تبریز یک خودروی عجیب را در ناوگان راهنمایی و رانندگی خود مشاهده می‌کنند. این خودرو یک شورولت شاسی‌بلند است.

فرارو: چندی است که مردم آذربایجان شرقی به خصوص تبریز یک خودروی عجیب را در ناوگان راهنمایی و رانندگی خود مشاهده می‌کنند. این خودرو یک شورولت شاسی‌بلند است.

معروف است که در مناطق آزاد به خصوص انزلی و ارس، خودروهای خاصی دیده می‌شود. چند وقتی است که یک دستگاه شورولت Traverse در آذربابجان شرقی نظر شهروندان این منطقه را به خود جلب کرده است.

جای تعجب است که این خودرو یکی از تولیدات جنرال موتورز آمریکاست و اکنون در ناوگان انتظامی کشور مهر تردد گرفته است.

نکته عجیب دیگر این است که خودروی مذکور نسخه قدیمی تراورز است. حالا سوال اینجاست که وقتی واردات آزاد است و مجوز پلیسی هم صادر می‌شود حداقل مدل جدیدش انتخاب می‌شد.

شورولت تراورز دارای یک موتور 3.6 لیتری شش سیلندر Vشکل به قدرت 288 اسب‌بخار است.