اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: رونمایی از مانکن‌ های اسلامی


جشنواره بین المللی مد و لباس در تالار وحدت افتتاح شد.

خبرگزاری فارس: سومین جشنواره مد و لباس فجر (15 اسفند) با حضور جمعی از مسئولین و هنرمندان افتتاح شد.

به گزارش ستاد خبری و اطلاع رسانی سومین جشنواره مد و لباس فجر، مراسم افتتاحیه این جشنواره (15 اسفند) در تالار رودکی با حضور علی مرادخانی، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ لاله افتخاری، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس؛ حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس اسلامی – ایرانی و حمیدرضا یوسفی فر، مسئول بخش فروش جشنواره برگزار شد.

این دوره از جشنواره در بخش های مسابقه (نمایش)؛ علمی، دانشگاهی؛ فروش؛ استان ها؛ سازمان ها و نهادها، موسسات خصوصی، انجمن ها و تشکل ها؛ صنعت و تکنولوژی های نوین و فعالیت های فرهنگی و هنری، در مجموعه تالار وحدت برپا شده است.

سومین جشنواره مد و لباس فجر از 15 تا 23 اسفندماه همه روزه از ساعت 10 تا 22 در تالار وحدت آماده استقبال از عموم مردم است.



















ویدیو مرتبط :
رونمایی از مانکن خوش تیپ جدید داعش ههههه -عراق-سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی احمدی‌نژاد از تمبر خودش/ عکس


احمدی‌نژاد از تمبر خودش رونمایی کرد