اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: رونمایی از سردیس ظریف


در مراسم روز ملی صادرات از سردیس محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه به پاس تقدیر از مجاهدت های وی و همکارانش رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا: در مراسم روز ملی صادرات از سردیس محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه به پاس تقدیر از مجاهدت های وی و همکارانش رونمایی شد.
 
این مراسم با حضور اسحاق جهانگیری معاون رئیس جمهوری و محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت و معدن وتجارت برگزار شد.

علی درستکار که اجرای مراسم را بر عهده داشت، این سردیس را نماد تقدیر از مجاهدت های وزیر امور خارجه و همکاران وی عنوان کرد.

همچنین در این مراسم به پاس زحمات ظریف، لوح تقدیری به وی اهدا شد.

عکس: رونمایی از سردیس ظریف

عکس: رونمایی از سردیس ظریف

عکس: رونمایی از سردیس ظریف

عکس: رونمایی از سردیس ظریف

عکس: رونمایی از سردیس ظریف


ویدیو مرتبط :
عکس العمل ظریف کشورمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سردیس دکتر قریب رونمایی شد +عکس


سردیس دکتر ˈمحمد قریبˈ پدر طب اطفال ایران با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمع دیگری از مسوولان نظام سلامت کشور در پارک پردیس فناوری رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا: سردیس دکتر ˈمحمد قریبˈ پدر طب اطفال ایران با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمع دیگری از مسوولان نظام سلامت کشور در پارک پردیس فناوری رونمایی شد.

دکتر ˈمحمد قریبˈ در سال 1288 در تهران متولد شد و از وی به عنوان نخستین پزشک و متخصص طب اطفال ایران و بنیانگذار طب نوین اطفال در ایران و موسس بیمارستان مرکز طب کودکان یاد می شود.

 دکتر قریب به پاس خدمات چشمگیر علمی به دریافت نشان دانش از دانشگاه تهران ، نشان درجه اول فرهنگ از وزارت آموزش و پرورش و نشان عالی از دولت فرانسه نائل شد.

طرح نصب سردیس شخصیت های برتر علمی و فناوری در بوستان دانشمندان پارک فناوری پردیس، طرحی است که به منظور ارج نهادن به زحمات و تلاش های دانشمندان مطرح ایران و جهان در حوزه های مختلف علوم وفناوری از سال 86 آغاز شده و تا کنون سردیس پنج دانشمند مختلف با حضور مقامات رونمایی شده است.