اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس روز: علی دایی در فینال دراماتیک 1999


این عکسی از فینال لیگ قهرمانان اروپا 1999 در نیوکمپ بارسلون است که بازیکنان بایرن مونیخ مغلوب شاگردان فرگوسن شدند.

خبرآنلاین: این عکسی از فینال لیگ قهرمانان اروپا 1999 در نیوکمپ بارسلون است که بازیکنان بایرن مونیخ مغلوب شاگردان فرگوسن شدند.

دراماتیک ترین فینال تاریخ لیگ قهرمانان، فینال 1999 نیوکمپ است. دیداری که بین دو تیم بایرن مونیخ و منچستریونایتد برگزار شد و در نهایت شاگردان فرگوسن موفق به فتح جام شدند.



در حالی که این دیدار تا دقیقه 90 با نتیجه یک بر صفر به سود تیم بایرن دنبال می شد، تدی شرینگهام در دقیقه 91 و اولگونار سولسشر در دقیقه 93 برای شیاطین سرخ گلزنی کردند تا شاگردان اوتمار هیتسفیلد در کمال ناباوری جام را از دست بدهند.

علی دایی که در آن سال ها پیراهن شماره 24 بایرن مونیخ را به تن می کرد، با وجود ارائه بازی های درخشان فرصت حضور در بازی فینال را پیدا نکرد. یاران علی دایی در این صحنه شاهد بالا رفتن جام توسط بازیکنان منچستر هستند.


ویدیو مرتبط :
فلکس ویلر و رونی کلمن فینال مسترالمپیا 1999 - (Final do Olympia 1999)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس روز: خوش‌تیپ‌ترین علی دایی تاریخ!



عکس روز: خوش‌تیپ‌ترین علی دایی تاریخ!

علی دایی با کاستن از وزن خود با سروشکلی تازه در تمرینات راه‌آهن حاضر شد و همه را غافلگیر کرد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 علی دایی با خنده و خوشحالی و چهره‌ای آرام در تمرینات راه‌آهن حاضر شد که این انرژی احتمالا به دلیل اطمینان خاطری است که دایی از شرایط راه‌آهن دارد. تیمی که بعد از سالها نداری حالا قرار است رنگ تمول را ببیند.

اما دایی امروز یک تفاوت فاحش با گذشته داشت. او که در زمینه انتخاب و خرید لیاس یک آدم وسواسی و ستاره‌منش است در تمرین امروز با تی‌شرت زرد خوشرنگی حاضر شده بود که از بقیه متمایزش می‌کرد. دایی با کم کردن وزن اضافه‌اش خوش‌تیپ‌تر از همیشه بود و جوان‌تر از پارسال به نظر می‌رسید. به خصوص که آرایشگرش هم حسابی برای او مایه گذاشته بود!/سایت گل

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب