اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس روز: برادران مهدوی کیا، 14 سال قبل


مهدی مهدوی کیا تازه به فوتبال اروپا رفته بود و برادرش هادی در پرسپولیس جانشین او شده بود.

خبرآنلاین:


ویدیو مرتبط :
18 سال افتخار افرینی مهدوی کیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدیر برنامه های لوتار ماتئوس:ازدواج من و مهدوی کیا هشت سال قبل به جدایی کشید+عکس



اخبار ,اخبار ورزشی ,مدیر برنامه های لوتار ماتئوس

 

اخبار ورزشی - سمیرا سمیعی مدیر برنامه های لوتار ماتئوس بیان کرد:
مدیران تلویزیون به ماتئوس یک کادو هم ندادند/ازدواج من و مهدوی کیا هشت سال قبل به جدایی کشید+عکس

من به احترام نام ایران هیچ پولی برای آوردن ماتئوس نگرفتم. از طرفی حجاب و لباسم را با توجه به قوانین و عرف جمهوری اسلامی تنظیم کردم. با یک روسری مشکی، یک شلوار مشکی و یک روپوش بلند وارد فرودگاه شدم. بدتر اینکه به من گفته بودند در فیلم هستی اما با توجه به اینکه در تمام طول مسیر کنار ماتئوس بودم اما همه جا تصویرم را حذف کردند. اگر به من می گفتند تو را نشان نمی دهیم به این اندازه ناراحت نمی شدم اما به من گفتند در فیلم هستی و همین باعث شد جلوی ماتئوس خجالت بکشم.

کمتر کسی است که نداند حضور لوتار ماتئوس در ایران به واسطه یک ایرانی انجام شد؛ یک زن ایرانی که مدیر برنامه های این اسطوره فوتبال آلمان است. به گزارش شبکه ایران نام این زن سمیرا سمیعی است؛ هم او که هشت سال قبل شایعاتی پیرامون ازدواجش با مهدی مهدوی کیا شنیده شد و البته در نهایت نیز خبر طلاق این دو به گوش رسید! سمیعی در چند روز گذشته به واسطه حضور ماتئوس به ایران در کانون توجه قرار گرفت و رضا عباسی در روزنامه «نود» نیز با او گفتگویی مفصل گرفته و از او درباره هرآنچه که می شد پرسید.

به گزارش شبکه ایران سمیعی در این گفتگو درباره مهمان نوازی نادرست فدراسیون فوتبال و دست اندرکاران تلویزیون از ماتئوس می گوید:«به ماتئوس یک پسته هم ندادند و حتی یک صنایع دستی ایرانی ندادند. فقط یک کتاب سنگین ایرانشناسی به دو زبان ایرانی-آلمانی دادند که آن قدر سنگین بود که ماتئوس به من گفت تو این کتاب را برایم به آلمان بیاور. مدیران تلویزیون نه به ماتئوس نه به من یک کادو هم ندادند. فقط یک شاخه گل در فرودگاه به من دادند. به عنوان یک ایرانی حس می کنم کارشان زشت بود.»

سارا سمیعی درباره ماجرای ازدواجش با مهدوی کیا هم می افزاید:«اینکه چرا مهدی پیش ماتئوس نیامد را من نمی دانم اما موضوع من و مهدی هشت سال پیش تمام شد. ما هم به صورت قانونی ازدواج کردیم و قانونی هم جدا شدیم. من به دادگاه قول داده ام که در این باره زیاد حرف نزنم.»

ممیزیهای تلویزیون ایران نه فقط بسیاری از مخاطبان را سرخورده کرده بلکه حالا کسی مثل سمیرا سمیعی هم از حذف تصویر خود در برنامه های تلویزیونی انتقاد کرده است. به گزارش شبکه ایران او در این باره می گوید:«من به احترام نام ایران هیچ پولی برای آوردن ماتئوس نگرفتم.

 

از طرفی حجاب و لباسم را با توجه به قوانین و عرف جمهوری اسلامی تنظیم کردم. با یک روسری مشکی، یک شلوار مشکی و یک روپوش بلند وارد فرودگاه شدم. بدتر اینکه به من گفته بودند در فیلم هستی اما با توجه به اینکه در تمام طول مسیر کنار ماتئوس بودم اما همه جا تصویرم را حذف کردند. اگر به من می گفتند تو را نشان نمی دهیم به این اندازه ناراحت نمی شدم اما به من گفتند در فیلم هستی و همین باعث شد جلوی ماتئوس خجالت بکشم.»

 

اخبار ,اخبار ورزشی ,مدیر برنامه های لوتار ماتئوس


برنامه ریزیهای غلط تلویزیون در زمان بندی و عدم کنترل پرسشهایی که از ماتئوس پرسیده می شود دیگر نقد سمیعی به سیمای ملی است. به گزارش شبکه ایران او درباره این بی نظمیها اظهار می دارد:«برنامه ریزی من دقیق دقیق بود اما شبکه دو به برنامه اش خوب عمل نکرد. این را هم بدانید بعد از پایان برنامه تلویزیونی که پس از 4 ساعت و حدود 3 بامداد بود تازه در فرودگاه از ماتئوس مصاحبه نوروزی گرفتند. البته ماتئوس به همه سوالات جواب داد اما بعدش با لبخند گفت این قرارمان بود؟!»

وی ادامه می دهد:«قرار بود همه مصاحبه ها و تصویربرداریها با هماهنگی باشد اما چندین مصاحبه بدون هماهنگی انجام شد و هر جا که می رفتیم دوربینها با ما بودند.»

سارا سمیعی در این گفتگو به شدت هم علاقه داشته که زندگی کنونی اش را ایده آل نشان دهد. به گزارش شبکه ایران او درباره همسر فعلی اش می گوید:«همسر من یک فوق مهندس مکانیک است و مالک یک کارخانه معروف که در رابطه با ساخت لوله های نفتی فعالیت می کند.

 

او خیلی کارمند دارد و حسابی سرش شلوغ است. یک پسر دارم که هفته دیگر چهار سالش می شود. من با همسر آلمانی و پسرم خوشبختم. همسرم اسپانسر باشگاه بایرن مونیخ هم هست و به اعتبار اوست که ما به هنگام بازیهای خانگی در لژ محصوص ورزشگاه آلانس آره نا حضور می یابیم.»

اخبار ورزشی - شبکه ایران