اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: روزی که پله به تهران آمد


پله ستاره اسبق فوتبال دنیا و برزیل، همراه با تیم سانتوس به تهران سفر کرد. او در آن دوران، برای بازی دوستانه با تیم پرسپولیس به ایران آمد. در این تصویر اشتیاق پرسپولیسی ها را برای گرفتن عکس با پله می بینید.

خبرآنلاین:  پله ستاره اسبق فوتبال دنیا و برزیل، همراه با تیم سانتوس به تهران سفر کرد. او در آن دوران، برای بازی دوستانه با تیم پرسپولیس به ایران آمد. در این تصویر اشتیاق پرسپولیسی ها را برای گرفتن عکس با پله می بینید.


عکس روز: روزی که پله به تهران آمد


ویدیو مرتبط :
پله گرد،پله معلق،پله دوبلکس،پله شیشه ای،پله استیل آکات پلاس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اختلاف نظر بر سر دفن شهدا در دانشگاه تهران/دانشجویان مجبورند چند روزی در دانشگاه حاضر نشوند+عکس



 اختلاف نظر بر سر دفن شهدا در دانشگاه تهران/دانشجویان مجبورند چند روزی در دانشگاه حاضر نشوند+عکس

لوکیشن اولیه ما دانشگاهی بود که یک سری اتفاقات در آن رقم می خورد و به دنبال دفن چند شهید گمنام در دانشگاه اختلاف نظرهایی مابین دانشجویان این دانشگاه بوجود می آید که این اختلاف نظر موجب یک سری اتفاقهایی می شود . به دنبال آن برخی دانشجویان مجبور می شوند چند روزی در دانشگاه حاضر نشوند و آن سر کلاس حاضر نشدن آنها دست مایه شایعات و اتفاق هایی می شود که مابقی داستان را جلو می برد.


به گزارش شبکه ایران و به نقل از «نسیم» مسعود ده نمکی کارگردان سریال «معراجی ها»  گفت: بر اساس قرارهای گذاشته شده قرار است ابتدا نسخه سینمایی اکران می شود بعد در مرحله بعد قرار است سریال آن از تلویزیون پخش شود.


وی افزود: کار فیلم برداری این پروژه تا پایان آذرماه به طول خواهد انجامید و الان یک سوم کار پیش رفته و 30 درصد کار فیلم بداری شده است و لوکیشن دانشگاه و اتفاقاتی که اینجا رخ می دهد را تصویربرداری کرده ایم. از بازیگران نیز حدود 20 نفر جلوی دوربین رفته اند و گروه دیگری از بازیگران از امروز اضافه شدند و لاله صبوری، بهاره افشاری و دانیال عبادی بازیگران جدیدی هستند که به گروه پیوستند.


کارگردان معراجی ها ادامه داد: همچنین سه نفر دیگر که از گروه اخراجی ها هستند نیز ماه آینده به این پروژه اضافه می شوند. بعد از لوکیشن دانشگاه هنر و معماری کار تصویر برداری در سطح شهر را داریم و سپس به لوکیشن شهرک سینمایی می رویم تا باقی صحنه ها را فیلم برداری کنیم.

تصاویر فیلم معراجی ها , بازیگران فیلم معراجی ها


سر کلاس حاضر نشدن دانشجویان
ده نمکی اضافه کرد: لوکیشن اولیه ما دانشگاهی بود که یک سری اتفاقات در آن رقم می خورد و به دنبال دفن چند شهید گمنام در دانشگاه اختلاف نظرهایی مابین دانشجویان این دانشگاه بوجود می آید که این اختلاف نظر موجب یک سری اتفاقهایی می شود . به دنبال آن برخی دانشجویان مجبور می شوند چند روزی در دانشگاه حاضر نشوند و آن سر کلاس حاضر نشدن آنها دست مایه شایعات و اتفاق هایی می شود که مابقی داستان را جلو می برد.


وی تصریح کرد: امروز هم قسمت نهایی سکانس دانشگاه را گرفتیم که بر اساس اتفاق هایی که رخ می دهد در نهایت شهدای گمنام در دانشگاه دفن می شوند.


کارگردان اخراجی ها خاطرنشان کرد: کار تصویربرداری در شهر تهران و در خانه های 5 الی 6 نفر از بازیگران یک ماه به طول خواهد انجامید و یک ماه هم کار تصویر برداری در شهرک دفاع مقدس زمان خواهد برد. با پایان کار فیلم برداری لوکیشن دانشگاه از روز شنبه فاز تصویر برداری شهری آغاز می شود.

تصاویر فیلم معراجی ها , بازیگران فیلم معراجی ها


ده نمکی یادآور شد: در مورد پروژه معراجی ها باید بگویم که فیلمنامه نسخه سینمایی قبلا کاملا جداگانه نوشته شده است و سکانس هاس نسخه سینمایی جداگانه از سکانس های نسخه سریالی گرفته خواهد شد.آماده شدن و رساندن این فیلم صرفا برای جشنواره و یا محدوده زمانی خاصی نیست و صرفا برای آماده کردن نسخه سینمایی آن برای نمایش هستم. نکته مهم برای من دیده شدن کار توسط مردم است.


وی افزود: در فیلم مسائل امروز جامعه طرح می شود که پیرامون آوردن و تدفین شهدای گمنام در دانشگاهها است که این عزیزان را در نقاط مختلف تدفین می کنند. این سریال کمک می کند تا به این شبهات پاسخ داده شده و به نوعی در این زمینه فرهنگ سازی شود.

 

تصاویر فیلم معراجی ها , بازیگران فیلم معراجی ها


جواد هاشمی شهید شده است
به گفته این کارگردان؛ به غیر از سید جواد هاشمی که نقش همیشگی خود را دارد سایر بازیگرانی که از پروژه های اخراجی ها در این سریال حضور دارند در نقش های متفاوتی حاضر شده اند. سید جواد هاشمی در فلش بکی که سریال به زمان جنگ دارد حاضر خواهد بود و در زمان حال سریال شهید شده است.


ده نمکی ادامه داد: اینکه کارهای من تلفیقی از گذشته و امروز است اینه که سعی دارم بین دو نسل زمان جنگ و بعد از جنگ ارتباط برقرار کنم. آن هم دو نسلی که خیلی ها سعی می کنند بین آنها فاصله بیاندازند. تمام تلاش من در این سریال این است که بگویم علی رغم تمام اختلاف سلیقه هایی که ممکن است بین دو نسل وجود داشته باشد آنها در قوانین مشترک بوده و از ارزش های مشترکی برخوردار هستند.

تصاویر فیلم معراجی ها , بازیگران فیلم معراجی ها

 

inn.ir