اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس روز؛ شهرام شکوهی در کنار دخترش


شهرام شکوهی خواننده، آهنگساز و نوازندهٔ گیتار اهل ایران است.

خانواده سبز:  شهرام شکوهی خواننده، آهنگساز و نوازندهٔ گیتار اهل ایران است.

شکوهی موسیقی را از سال ۱۳۷۱ با کلاس آواز ایرانی شروع کرده. به مدت ۳ سال آواز کار کرد. او هم به گیتار علاقه داشت و هم به آواز سنتی.



 در دوران دانشجویی در حدود سال ۱۳۸۰ عضو گروهی بود که کنسرت‌های دانشجویی را برگزار می‌کرد؛ ولی بنا به دلایلی از موسیقی کناره گرفته و تا مدت‌ها تقریباً موسیقی را فراموش کرد و معتقد بود نباید به موسیقی به چشم یک شغل نگاه کرد.




ورود وی به موسیقی حرفه‌ای در سال ۱۳۸۵ و با آهنگ «مدارا» اتفاق افتاد. این ورود کاملاً ناخواسته بود حتی در خانواده هم مخالف حضور وی در عرصهٔ موسیقی حرفه‌ای بودند.

 در این که سال قرار بود مراسم «خانهٔ فرهاد» برگزار شود، به پیشنهاد یکی از دوستانش شرکت کرد و برای آن مراسم قطعهٔ «مدارا» را در یک استودیوی خانگی کوچک و با کمترین امکانات ضبط کرد؛ اما آن برنامه لغو شد.


      


ویدیو مرتبط :
شهرام شکوهی و دخترش در برنامه ویتامین 3

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهرام شکوهی در بیمارستان بستری شد (+عکس)



اخبار فرهنگی - شهرام شکوهی در بیمارستان بستری شد (+عکس)

شهرام شکوهی یکی از خوانندگان و هنرمندان برتر کشور به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری شد.

به گزارش عصرخبر، صفحه شخصی وی در شبکه های اجتماعی با انتشار این تصویر از مردم خواسته است که برای سلامتی این خواننده محبوب کشور دعا کنند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,شهرام شکوهی

 اخبار فرهنگی - عصرخبر