اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: روحانی علامت پیروزی نشان داد


حسن روحانی در جریان سفر به نیویورک به منظور شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در اخرین روز سفر خود به نیویورک در جمع كثیر و پرشور ایرانیان مقیم آمریكا حضور یافت.

فرارو: حسن روحانی در جریان سفر به نیویورک به منظور شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در اخرین روز سفر خود به نیویورک در جمع كثیر و پرشور ایرانیان مقیم آمریكا حضور یافت.

رییس جمهوری در این دیدار که در فضایی صمیمانه برگزار شد خطاب به میهمانان خود گفت: دولت تدبیر و امید دست نیاز به سوی هیچ كشور خارجی دراز نخواهد كرد، اما دست نیازش را به سوی شما ایرانیان دراز می كند، زیرا شما می توانید تصویری واقعی از سرزمین خود به جهانیان معرفی كنید.

به روایت عکس های سایت ریاست جمهوری روحانی در فرازی از سخنرانی خود در پاسخ به ابراز احساسات میهمانان دست خود را بلند کرده و علامت پیروزی (v) نشان داده است.









ویدیو مرتبط :
پیروزی آقای روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: شادی مردم پس از پیروزی روحانی (1)


شادی مردم تهران پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری. خبرگزاری مهر:  

عکس: شادی مردم پس از پیروزی روحانی (2)

عکس: شادی مردم پس از پیروزی روحانی (3)


عکس: شادی مردم پس از پیروزی روحانی (4)