اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: رهبری بر مزار شهید طهرانی مقدم


به‌مناسبت سالگرد شهادت شهید حسن طهرانی‌مقدم پایگاه اطلاع رسانی Khamenei.ir تصویری از حضور رهبر انقلاب بر سر مزار این شهید بزرگوار منتشر کرد.

مشرق: به‌مناسبت سالگرد شهادت شهید حسن طهرانی‌مقدم پایگاه اطلاع رسانی Khamenei.ir تصویری از حضور رهبر انقلاب بر سر مزار این شهید بزرگوار منتشر کرد.

عکس: رهبری بر مزار شهید طهرانی مقدم


ویدیو مرتبط :
پسر شهید طهرانی مقدم درجلسه جواد مقدم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: مزار شهید جهاد عماد مغنیه


«جهاد عماد مغنیه» (جواد) که به همراه ۵ نفر دیگر از رزمندگان حزب‌الله و سردار علی الله‌دادی در منطقه قنیطره سوریه به شهادت رسید در روضة الشهیدین ضاحیه جنوبی بیروت و در جوار پدرش «عماد مغنیه» (حاج رضوان) فرمانده ارشد حزب‌الله لبنان به خاک سپرده شد.

خبرگزاری ابنا: «جهاد عماد مغنیه» (جواد) که به همراه ۵ نفر دیگر از رزمندگان حزب‌الله و سردار علی الله‌دادی در منطقه قنیطره سوریه به شهادت رسید در روضة الشهیدین ضاحیه جنوبی بیروت و در جوار پدرش «عماد مغنیه» (حاج رضوان) فرمانده ارشد حزب‌الله لبنان به خاک سپرده شد.

عکس/ مزار شهید جهاد عماد مغنیه