اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس/رازگشایی از دست بند احمدی نژاد



عکس/رازگشایی از دست بند احمدی نژاد

رئیس جمهور برای جلوگیری از جراحت دست خود که در استقبال های مردمی به دفعات اتفاق افتاده این دستبندها را می پوشد./شفاف


  دست بند احمدی نژاد,دستبند احمدی نژاد,عکس دستبند احمدی نژاد


ویدیو مرتبط :
استقبال از احمدی نژاد سال88 تبریز/احمدی نژاد کاش احمدی نژاد می ماندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد با همه آمریکایی ها دست داد و عکس یادگاری انداخت، روس ها را نگاه هم نکرد!



حاشیه های اهدای مدال جام جهانی کشتی تهران؛

احمدی نژاد با همه آمریکایی ها دست داد و عکس یادگاری انداخت، روس ها را نگاه هم نکرد!/ عدم حضور نمایندگان فیلا در مراسم اهدای مدال! + عکس

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

انتخاب : دیدار فینال جام جهانی کشتی آزاد بین ایران و روسیه، در پایان با نتیجه 6 بر 1 به نفع ایران تمام شد و تیم کشتی کشورمان با این نتیجه قهرمان جهان شد.

از جمله حاشیه های مراسم اهدای مدال این رقابتها حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسلامی ایران در مراسم اختتامیه جام جهانی کشتی آزاد در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی و حضور در مراسم اهدای مدال‌ بود.

* در حال که راس ساعت 17:40 خبرگزاری ایسنا از حضور احمدی نژاد در مجموعه ورزشی آزادی خبر داد، رییس جمهور دقیقاً لحظات سخت و پرمشکل پیروزی صادق گودرزی که راس ساعت 18 و 18 دقیقه بود، یکباره وارد ورزشگاه شد و مردم همزمان با پیروزی او، با ورود احمدی نژاد مواجه شدند. به گزارش انتخاب ؛ این در حالی است که برخی خبرنگاران مستقر در ورزشگاه گزارش داده اند که احمدی نژاد از نیم ساعت پیش داخل مجموعه ورزشی بوده و قصد داشته دقیقاً در لحظه ای مناسب وارد ورزشگاه شود.

*  رئیس جمهور در جمع کشتی گیران در پاویون ورزشگاه آزادی با اشاره به حذف ورزش کشتی از بین ورزش‌های المپیکی گفت: این به این دلیل است که برخی از کشورها که بر سر کار هستند می‌خواهند بدون زحمت قله‌ها را فتح کنند و البته من فکر نمی‌کنم که موفق شوند.

*در این مراسم علاوه بر رئیس جمهور، محمد عباسی وزیر ورزش، شمس‌الدین حسینی وزیر اقتصاد، بهروز مرادی معاون برنامه‌ریزی و وزارت راهبردی و اسد‌الله عباسی وزیر کار، تعاون و رفاه، غلامحسین الهام سخنگوی دولت حضور داشتند.

*وزیر اقتصاد گردن آویز برنز را به تیم کشتی آمریکا اهدا کرد و وزیر ورزش و جوانان نیز مدال نقره را بر گردن تیم کشتی روسیه انداخت.

* شلوغی مقابل جایگاه اهدا جام آنقدر زیاد بود که تیم های روسیه و آمریکا مدال هایشان را در سکوت و بی نظمی خاصی دریافت کردند و برخی ها از آنها با تعجب به این مراسم نگاه می کردند.

* رسول خادم سرمربی تیم ملی کشتی آزاد هنگام اهدا جام قهرمانی به ایران بر روی سکو حضور نداشت.

*از نکات جالب توجه این مراسم عدم حضور هیچکدام از نمایندگان فیلا در مراسم اهدای مدال جام جهانی کشتی بود! که این مراسم را کاملا ایرانی کرده بود.

*هنگامی که از احمدی نژاد خواسته شد تا مدال طلای تیم ایران را به گردن اعضای تیم اندازد وی از پیشکسوتان کشتی ایران دعوت کرد تا این اقدام را انجام دهند.

*رئیس جمهور جام قهرمانی را به تیم ملی کشتی اهدا کرد.

* وزیر ورزش درخصوص میزان پاداش قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی کشورمان گفت: به پاس افتخار آفرینی کشتی گیران به هر یک از آنها پاداشی تا مبلغ ۳۰ میلیون تومان به آزادکاران به دلیل قهرمانی و تا ۲۰ میلیون تومان به فرنگی به دلیل نایب قهرمانی به صلاحدید کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی اختصاص خواهد یافت.

* احمدی نژاد در پایان به همراه تیم ملی کشتی آمریکا عکس یادگاری انداخت این در حالی بود که وی به سمت جایگاه روسیه نرفت./انتخاب