اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: دیوار بتنی جان دختر جوان را گرفت


در حادثه‌ای ناگوار در تبریز، دیوار بتونی که از سوی شهرداری این شهر برای مسدود کردن ورودی یک فروشگاه لوازم آرایشی گذاشته شده بود، بر روی دو نفر از شهروندان واژگون شد که در اثر آن، دختری ۱۸ ساله در جا و قبل از رسیدن نیروهای اورژانس کشته شد و یک مرد ۴۱ ساله نیز که به شدت مجروح شده بود، به بیمارستان منتقل گردید.

خبرگزاری ایسنا: در حادثه‌ای ناگوار در تبریز، دیوار بتونی که از سوی شهرداری این شهر برای مسدود کردن ورودی یک فروشگاه لوازم آرایشی گذاشته شده بود، بر روی دو نفر از شهروندان واژگون شد که در اثر آن، دختری ۱۸ ساله در جا و قبل از رسیدن نیروهای اورژانس کشته شد و یک مرد ۴۱ ساله نیز که به شدت مجروح شده بود، به بیمارستان منتقل گردید.

حبیب حسین‌قلی‌زاده گفت: مسوول روابط عمومی "مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی" استان آذربایجان شرقی، این حادثه حدود ساعت 3 بعدازظهر جمعه (2 خرداد-23 می) در پیاده‌روی مسیر آخر خیابان شریعتی تبریز و روبروی دانشکده پرستاری اتفاق افتاد.

آقای حسین‌قلی‌زاده علت واژگونی دیوار بتنی را نامشخص اعلام کرد. اما به گفته‌ی یکی از شاهدان عینی، این بلوک، به علت شیب زیاد زمین و جاگذاری نامناسب آن سقوط کرد و دختر جوان زیر بلوک جان داد. این تصاویر ممکن است برای برخی مخاطبان آزار دهنده باشد.

(تصویر) دیوار بتنی جان دختر جوان را گرفت

(تصویر) دیوار بتنی جان دختر جوان را گرفت

(تصویر) دیوار بتنی جان دختر جوان را گرفت

(تصویر) دیوار بتنی جان دختر جوان را گرفت


ویدیو مرتبط :
قطعات بتنی نمادار دیوار حصار و دیوار حائل خاک مسلح

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر جوان تبریزی قربانی سقوط دیوار بتنی شهرداری



اخبار حوادث - دختر جوان تبریزی قربانی سقوط دیوار بتنی شهرداری

در این حادثه یک دختر جوان 18 ساله قبل از رسیدن نیروهای اورژانس کشته شده و یک مرد 40 ساله نیز توسط اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد.

عصر امروز جمعه بر اثر سقوط بلوک بتونی در پیاده رو خیابان شریعتی تبریز دختر جوان عابری جان باخت و یک پیرمرد دیگر نیز به بیمارستان منتقل شد.
 
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی در گفتگو با مهر از وقوع حادثه در خیابان شریعتی خبر داد و گفت: در این حادثه یک دختر جوان 18 ساله قبل از رسیدن نیروهای اورژانس کشته شده و یک مرد 40 ساله نیز  توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز انتقال داده شد.
 
البته با توجه به اظهارات شاهدان عینی، بلوک های بلند بتنی دیگری در مجاور محل وقوع حادثه قرار دارد که خطر سقوط آنها به علت پوسیدگی بتن ها و نامناسب بودن محل استقرار آنها وجود دارد .

اخبار حوادث - مهر