اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس دیده نشده از ناصر عبداللهی و همسر


در ادامه می توانید عکسی کمتر دیده شده از زنده یاد «ناصر عبداللهی» و همسرش را در حاشیه کنسرت ببینید.

سایت دوستداران ناصر عبداللهی: در ادامه می توانید عکسی کمتر دیده شده از زنده یاد «ناصر عبداللهی» و همسرش را در حاشیه کنسرت ببینید.

عکس دیده نشده از ناصر عبداللهی و همسر


ویدیو مرتبط :
به یاد ناصر عبداللهی ... ریمیکس آهنگهای ناصر عبداللهی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسر ناصر عبداللهی ناغافل خواند+عکس



اخبار فرهنگی - پسر ناصر عبداللهی ناغافل خواند+عکس

مهدی یراحی اولین کنسرت خارج از پایتخت خود را در شهر بندرعباس برگزار کرد. یکی از مهم‌ترین اتفاقات کنسرت بندرعباس، همخوانی یراحی با فرزند زنده‌یاد «ناصر عبداللهی» بود. «نامی عبداللهی» برای اولین بار روی استیج حاضر شد و قطعه «فصل بهار» را با یراحی خواند.

این اجرا سرشار از سورپرایز بود. در بخش از این اجرا مهدی یراحی ناگهان استیج را به شکل سوال‌برانگیزی ترک کرد و با تلفن همراه خود بازگشت. همه سکوت کردند تا ببینند این خواننده که گاه شیطنت‌هایش گُل می‌کند، چه برنامه‌ای دارد. او شماره‌ای را گرفت و تلفن را جلوی میکروفن قرار داد. به محض شنیده شدن صدای سلام «احسان علیخانی» همه او را تشویق کردند. مهدی یراحی به او گفت که اکنون در سالن آوینی بندرعباس هستیم.

 

احسان علیخانی هم از وی درخواست کرد که اگر خانواده زنده‌یاد ناصر عبداللهی در سالن حضور دارند، از «نامی» دعوت کند تا روی استیج آمده و قطعه «فصل بهار» را با هم بخوانند. مردم بندرعباس هم پس از شنیدن این درخواست، فرزند یکی از افتخارات بزرگ شهر خود را با تشویق‌های ویژه تا روی استیج همراهی کردند.

نامی عبداللهی فرزند ناصر عبداللهی روی صحنه همراه با مهدی یراحی

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,مهدی یراحی

 اخبار فرهنگی - جام جم