اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس دیده نشده از خاتمی و روحانی


عکسی منتشرنشده از سید محمد خاتمی و حسن روحانی، روسای جمهور اسبق و فعلی ایران وقتی هر دو نماینده دورۀ اول مجلس شورای اسلامی بودند.

مجله مهر: عکسی منتشرنشده از سید محمد خاتمی و حسن روحانی، روسای جمهور اسبق و فعلی ایران وقتی هر دو نماینده دورۀ اول مجلس شورای اسلامی بودند.


ویدیو مرتبط :
کلیپ جنجالی از خاتمی تا روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاشیه‌های سفر روحانی به اهواز; از عکس های هاشمی و خاتمی تا کیف‌خبرساز محافظان روحانی/تصاویر



 اخبار سیاسی - حاشیه‌های سفر روحانی به اهواز

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، صبح امروز سه‌شنبه در نخستین سفر استانی دولت تدبیر و امید، به خوزستان رفت که این سفر با حاشیه‌هایی همراه شد.

به گزارش فارس، حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران صبح امروز سه‌شنبه همراه با برخی از وزرا و معاونان خود وارد استان خوزستان شد تا آغاز سفرهای استانی خود را کلید بزند؛ کلیدی که در بنرهای خوشامدگویی مردم اهواز به رئیس‌جمهور کاملا نمایان شد. کلیدی که می‌خواهد بازکننده قفل مشکلات آنها باشد.

*رئیس‌جمهور در بدو ورود به استان خوزستان گفت که یکی از برنامه‌هایش دیدار با مردم استان‌های مختلف و شنیدن مطالبات آنها است. البته این سفرهای استانی که در دولت احمدی‌نژاد مرسوم شده بود در این دولت قدری متفاوت‌تر از قبل است به گونه‌ای که مردم این بار در مصلی شهر جمع شده بودند و دیگر خبری از حضورشان در مسیر فرودگاه تا محل سخنرانی به شکل قبل نبود.

*در بدو ورود روحانی به شهر اهواز جمعی از مردم این شهر با لباس‌‌های محلی به استقبال رئیس‌جمهور آمدند، گروهی از مردم نیز منتظر حضور رئیس‌جمهور در اهواز بودند ، آیت‌الله موسوی‌جزایری در سخنرانی خود گفت: این سفر تشریفاتی نیست بلکه کاری است.

*مردم حاضر در مصلی اهواز با در دست داشتن تصاویر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به همراه تصویر رئیس‌جمهور در دست داشتند و با شعار «صل علی محمد، یاور رهبر آمد» از روحانی استقبال کردند.

*یکی دیگر از حاشیه‌های حضور حسن روحانی در جمع مردم اهواز بنرهایی بود که در سطح شهر برای خوشامدگویی از رئیس جمهور نصب شده بود که بر روی آن نوشته شده بود حضور « سردار دولت تدبیر و امید» به شهر اهواز را گرامی می‌داریم.

*محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شاید مرد متفاوت همراه روحانی بود؛ البته برخی از مردم تصاویری با عکس روحانی و رضایی در دست داشتند که قدری قابل تأمل بود.

*عد‌ه‌ای از مردم این شهر شاید طبق روال گذشته نامه‌هایی در دست داشتند تا آنها را به رئیس‌جمهور یا وزرای همراهش بدهند اما مردان دولت تدبیر و امید ترجیح می‌دهند خواسته‌ها و مطالبات مردم را از طریق سامانه 111 بشنود و سنت قدیم دریافت دستی نامه‌های مردمی را بشکنند و فردی که نامه های مردمی را در مصلی اهواز جمع می کرد گفت: ما این نامه ها را در سیستم سامد ( سامانه الکترونیکی نامه‌های مردمی) وارد می کنیم.

«اشتغال، هوای پاک، رفع فقر و محرومیت، نجات کارون» پلاکاردهایی بود که خواسته‌های مردمی را بیان می کرد که در مصلای اهواز جمع شده بودند؛ مردمی که یکصدا فریاد می‌زدند «روحانی، روحانی». در محل سخنرانی رئیس‌جمهور، بنرهایی نیز به چشم می‌خورد که روی آنها نوشته شده بود: «کارون را خدا به ما داده؛ آن را از ما نگیرید» و «اشتغال حق بومیان است از ما نگیرید»؛ اینها نیز از مواردی بود که مردم خوزستان یا بنا به گفته خودشان خوزستان طلایی به آنها نیاز داشت.

البته سفر روحانی به اهواز و پارچه‌های بنفشی که در دستان برخی از اهوازی‌ها بود، ناخودآگاه انسان را به یاد سفرهای تبلیغاتی وی در ایام انتخابات می انداخت که حالا زمان آن به اتمام رسیده و اکنون روحانی در قامت رئیس‌جمهور با مردم صحبت می‌کرد. شاید بسیاری از مردم خطّه خوزستان به مصلای اهواز آمده بودند تا بگویند ما به شما رأی داده‌ایم و منتظریم تا آنچه گفته‌اید محقق شود.

*روحانی در واکنش به ابراز احساسات مکّرر مردم خونگرم خوزستان برای چند دقیقه با زبان عربی با آنها صحبت کرد و گفت: "در اینجا احساس غربت نمی‌کنم".

*بخشی از مردم خوزستان با لباس‌های محلی در صف‌های نخستین نشسته بودند و در این میان حضور افراد مسن به ویژه زنان سالخورده‌ای که خود را به سختی به محل دیدار با رئیس‌جمهور رسانده بودند، بیش از همه خودنمایی می‌کرد.

*تجمع کارگران کارخانه قند اهواز در اعتراض به تعطیل شدن این کارخانه و مشخص نبودن شرایط ادامه کارشان نیز از دیگر حاشیه‌های سفر روحانی به خوزستان بود؛ تجمعی که البته اولین بار انجام نشده و بر اساس شنیده‌ها، مسبوق به سابقه بود.

*از دیگر حاشیه‌های این سفر، استفاده محافظان رئیس‌جمهور از «کیف‌های ضدگلوله» معروف برای محافظت از وی نیز از دیگر موضوعاتی بود که مورد توجه رسانه‌ایها قرار گرفت.

*به گزارش ایسنا، در بدو ورود روحانی به مصلی، مردم حاضر با شعارهایی نظیر «روحانی سرافراز خوش‌آمدی به اهواز»، «صل علی محمد یاور رهبر آمد» و «دسته گل محمدی به شهر ما خوش‌آمدی» از حضور وی استقبال کردند.

برخی از حاضران عکس‌هایی از رییس‌جمهور و همچنین، مقام معظم رهبری، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و سیدمحمد خاتمی به همراه پرچم ایران در دست داشتند.

 

اخبار,اخبار سیاسی,سفر روحانی به اهواز

 

اخبار,اخبار سیاسی,سفر روحانی به اهواز

 

اخبار,اخبار سیاسی,سفر روحانی به اهواز

 

 

اخبار,اخبار سیاسی,سفر روحانی به اهواز

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبارسیاسی - فارس،ایسنا