اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس دیده نشده از آیت‌ الله خاتمی و رهبری


پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب با انتشار پیام تسلیت رهبری در پی درگذشت فرزند مرحوم آیت‌الله خاتمی، تصویری دیده نشده از آیت‌الله خاتمی در کنار رهبر انقلاب را منتشر کرد.

خبرگزاری مهر: پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب با انتشار پیام تسلیت رهبری در پی درگذشت فرزند مرحوم آیت‌الله خاتمی، تصویری دیده نشده از آیت‌الله خاتمی در کنار رهبر انقلاب را منتشر کرد.

تصویر دیده نشده از آیت‌الله خاتمی و رهبر انقلاب


ویدیو مرتبط :
آیت الله مرعشی نجفی:تصاویر و عکس های زیبا و نایاب آیت الله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس:سید محمد خاتمی در کنار آیت‌الله جنتی


این عکس که توسط نامه‌نیوز منتشر شده، در حاشیه مانور هفته دفاع مقدس در سال ۶۶ در تهران گرفته شده است و در این عکس سردار افشار در کنار آیت الله جنتی ایستاده و صادق خرازی نیز در عکس حضور دارد.

خبرگزاری ایسنا: این عکس که توسط نامه‌نیوز منتشر شده، در حاشیه مانور هفته دفاع مقدس در سال ۶۶ در تهران گرفته شده است و در این عکس سردار افشار در کنار آیت الله جنتی ایستاده و صادق خرازی نیز در عکس حضور دارد.