اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس دیدنی از خانم رئیس!


روسیا الیوم،‌ در بخش تصاویر برگزیده سال 2013 خود با عنوان خارج از سیاست، تصویری از کریستین لاگارد رئیس صندوق بین‌المللی پول منتشر کرد که در نوع خود دیدنی است.

خبرگزاری فارس: روسیا الیوم،‌  در بخش تصاویر برگزیده سال 2013 خود با عنوان خارج از سیاست، تصویری از کریستین لاگارد رئیس صندوق بین‌المللی پول منتشر کرد که در نوع خود دیدنی است.

این عکس در حالی ثبت شده است که خانم لاگارد در بیست‌و چهارمین نشست مقر صندوق بین‌المللی پول ( آوریل 2013) در واشنگتن حضور یافته است.



کریستین مادلین اودته لاگارد (Christine Madeleine Odette Lagarde) متولد اول ژانویه 1956 حقوقدان فرانسوی، وزیر اقتصاد و دارایی پیشین فرانسه و رئیس صندوق بین‌المللی پول است.

وی در ژوئن 2007 از طرف نیکولا سارکوزی به عنوان وزیر دارایی فرانسه انتخاب شد.

وی نخستین وزیر اقتصاد زن در دولت‌های گروه جی8 است. همچنین او اولین زنی است که به عنوان رئیس صندوق بین‌المللی پول انتخاب ‌شد.

وی یک گیاه‌خوار است و هرگز الکل نمی‌نوشد. سرگرمی او غواصی، شنا و باغبانی است.

صندوق بین‌المللی پول که لاگارد هم اکنون ریاست آن را بر عهده دارد، یک نهاد پولی مستقل جهانی است که در سال 1947 به وجود آمد، هیچ ارتباط تشکیلاتی با سازمان ملل ندارد و به کشورها وامهای کلان می‌پردازد.


ویدیو مرتبط :
خانم رئیس جمهور به تکاپو افتاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرار دیدنی خانم وزیر با پای برهنه ! + عکس



 

 

به گزارش تکناز ، نخست وزیر استرالیا در یک مراسم اهدای جایزه توسط معترضان بومی مورد حمله قرار گرفت اما محافظانش او را نجات دادند.

 

 

 

 

آخرین اخبار ,آخرین اخبار ایران

 

 

 

آخرین اخبار ,آخرین اخبار ایران