اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: دیدار بازرگان و چمران با حافظ اسد


عکسی دیده نشده از ملاقات حافظ اسد، رئیس‌جمهور سابق سوریه با مهندس مهدی بازرگان، نخست‌وزیر دولت موقت در حاشیه جشن‌های سالگرد استقلال الجزایر در آبان ۱۳۵۸منتشر شد.

فرارو: عکسی دیده نشده از ملاقات حافظ اسد، رئیس‌جمهور سابق سوریه با مهندس مهدی بازرگان، نخست‌وزیر دولت موقت در حاشیه جشن‌های سالگرد استقلال الجزایر در آبان ۱۳۵۸منتشر شد.
 
در این عکس که تاریخ ایرانی آن را منتشر کرده است، مصطفی چمران و ابراهیم یزدی، وزیران دفاع و خارجه دولت موقت بازرگان را همراهی می‌کنند. دیدار بازرگان با زبیگنیو برژینسکی، مشاور امنیت ملی ایالات متحده آمریکا در جریان این سفر رخ داد که اعتراضاتی را در داخل کشور برانگیخت.

عکس: دیدار بازرگان و چمران با حافظ اسد


ویدیو مرتبط :
حافظ اسد پدر بشار اسد شیعه یا سنى بود؟ بشنویم..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نکته تأمل برانگیز در تصاویر دیدار اسد و جلیلی (+عکس)



نکته تأمل برانگیز در تصاویر دیدار اسد و جلیلی (+عکس)

عکس های منتشره از دیدار اخیر بشار اسد رئیس جمهور سوریه و سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران نشان می دهند که برخلاف عرف رایج ، هیچ مقامی از سوریه در اتاق مذاکرات حاضر نبود!

معمولاً رسم بر این است که میزبان در سمت راست (نسبت به دوربین ها) می نشیند و مهمان در طرف دیگر. در هر طرف نیز ، مقامات دو کشور در ردیف مقام اصلی مذاکره کننده خود می نشینند.با این حال در دیدار اخیر اسد و جلیلی ، در هر دو ردیف راست و چپ ، اعضای هیات ایرانی نشسته بودند و خبری از مسوولان سوری نبود!

علت این مساله هنوز مشخص نیست.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در آخرین ملاقات اسد با طرف خارجی یعنی کوفی عنان نماینده وقت سازمان ملل متحد و اتحادیه عرب ، وزیر خارجه و مشاور رئیس جمهور سوریه در کنار اسد حضور داشتند./عصرایران

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب