اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس دو کودک یمنی که همه را به گریه انداخت



انتشار عکس دو کودک یمنی در رسانه ها و فضای مجازی جهان عرب در 48 ساعت گذشته میلیونها انسان را به گریه انداخته است.

به گزارش مهر، در این تصویر، دو دختر کم سن و سال یمنی پلاکاردی در دست گرفته اند که بر روی آن نوشته شده: درخواست کمک فوری داریم. از کشورهای شورای همکاری خلیج (فارس).. شهر عدن زیر آتش قرار گرفته.. مراکز پزشکی خود را به روی زخمی های ما باز کنید.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,آخرین تحولات یمن

 
گفتنی است این تصویر ظرف 48 ساعت گذشته به طور گسترده در رسانه ها و فضای مجازی جهان عرب منتشر شده و همچنان میان کاربران در حال رد و بدل شدن است. متن نظرات و مطالبی که کاربران عرب زبان در ذیل این تصویر در صفحات مختلف سایت های اجتماعی منتشر می کنند، نشان دهنده غم و اندوه آنان از دیدن این تصویر است.

گفتنی است ارتش عربستان با کمک همدستانش نزدیک به 50 روز است که حملات ددمنشانه ای علیه ملت مظلوم یمن به راه انداخته و همچنان از رسیدن کمک های انساندوستانه به آنان جلوگیری می کند.

اخبار بین الملل - مهر

 


ویدیو مرتبط :
وقتی که یک کودک روی عکس پدر شهیدش گریه میکند.(بدون شرح)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کره شمالی شهروند 21 ساله آمریکا را در دادگاه به گریه و التماس انداخت (+عکس)



دولت کره شمالی به یادگاری برداشتن یک بنر از هتل محل اقامت این جوان آمریکایی را اقدامی خصمانه و طرح ریزی شده از سوی دولت آمریکا علیه دولت پیونگ یانگ دانسته است.

"اوتو وارمبیر" دانشجوی 21 ساله آمریکایی که در 2 ژانویه سال جاری میلادی به اتهام برداشتن یک بنر حاوی شعارهای سیاسی از هتل محل اقامت خود دستگیر و بازداشت شده بود امروز(دوشنبه) در دادگاهی در کره شمالی با گریه و التماس فراوان از اقدام خود عذرخواهی کرد و خواهان بخشش شد.

به گزارش عصر ایران به نقل از سی ان ان وارمبیر که دانشجوی دانشگاه ویرجینیا آمریکا است، ماه گذشته به دلیل برداشتن یک بنر سیاسی از هتل "یان گاکدو" پیونگ یانگ دستگیر و روانه زندان شده بود.

 این دانشجوی آمریکایی اهل اوهایو با یک تور گردشگری به کره شمالی سفر کرده بود. به گفته تور گردشگری این جوان آمریکایی او در فرودگاه پیونگ یانگ و به هنگام خروج از کره شمالی دستگیر شده بود.

او روز دوشنبه در جلسه دادگاه اعتراف کرد که در ازای دریافت یک خودروی 10 هزار دلاری این بنر را که حاوی شعارهایی سیاسی بود از هتل محل اقامت خود برداشته تا آن را به عنوان یادگاری به مادر یکی از دوستانش که عضو کلیسایی در آمریکاست بدهد. او گفت مجازات این جرم او بسیار بیشتر از مبلغی است که قرار بود بابت برداشتن این بنر به دست آورد و به همین خاطر خواستار بخشش از سوی دادگاه شد.

به گفته این دانشجوی آمریکایی او به دوست خود که عضو کلیسای " متدیست " اوهایو بوده گفته است در صورت دستگیری  در کره شمالی و مواجه شدن با مجازات زندان او باید مبلغ 200 هزار دلار به مادرش پرداخت کند. دوست این جوان در نظر داشته تا این بنر را به عنوان یک یادگاری از کره شمالی در کلیسا آویزان کند.

وارمبیر که در مقابل دوربین تلویزیون دولتی کره شمالی و در دادگاه سخن می گفت از این کار خود پوزش خواست و خواستار بخشش اتهامش از سوی دولت کره شمالی شد. او از مردم کره شمالی نیز معذرت خواست.

او که پیشتر قبول پیشنهاد دوستش را به دلیل انگیزه های مالی دانسته و اتهام همدستی با دولت آمریکا برای ارتکاب جرم علیه دولت پیونگ یانگ را رد کرده بود در جلسه دادگاه مجبور شد اعتراف کند که نمی بایست در همدستی با دولت آمریکا علیه دیگر کشورها اقدام به انجام اقدام خصمانه می کرد.

او گفت: من امیدوارم دولت ایالات متحده آمریکا در آینده شهروندان آمریکایی چون من را وادار به انجام اقدامات خصمانه علیه دیگر دولت ها نکند.

دولت کره شمالی اعلام کرده است این دانشجوی آمریکایی تحت پوشش توریست به این کشور سفر کرده است تا با همدستی با دولت آمریکا علیه دولت کره شمالی اقدام خصمانه صورت دهد. دولت کره شمالی این جوان را عضو گروهی دانسته که بخشی از زیر مجموعه سازمان سیا است.

این اتهام در حالی است که این جوان در اتهام اولیه خود به دلیل به همراه داشتن یک بنر به هنگام خروج از کره شمالی دستگیر شده است.
در بخشی از ویدئویی که تلویزیون دولتی کره شمالی امروز اقدام به پخش آن کرده است این جوان آمریکایی در حال گریه است و در حالی که تعطیم کرده است از دادگاه و مردم کره شمالی عاجزانه درخواست بخشش دارد.

او در این ویدئو می گوید: من عاجزانه از شما مردم و دولت جمهوری خلق کره تقاضا دارم من را ببخشید. لطفا، من بزرگ ترین گناه زندگی ام را مرتکب شده ام.

 

دانشجوی آمریکایی در دادگاه کره شمالی

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار بین الملل - عصرایران