اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس دوست دختر های جوان برلوسکونی و جنجال ازدواجش



عکس دوست دختر های جوان برلوسکونی و جنجال ازدواجش

سیلویو برلوسکونی نخست‌ وزیر پیشین ایتالیا که دارای فساد اخلاقی بسیاری بوده و روابط نامشروعی با بسیاری از دختران جوان که خود آنها را دوست دخترانش می نامد از نامزدی با دوست دختر جوانش فرانچسکا پاسکاله خبر داد.

 سیلویو برلوسکونی نخست‌ وزیر پیشین ایتالیا که دارای فساد اخلاقی بسیاری بوده و روابط نامشروعی با بسیاری از دختران جوان که خود آنها را دوست دخترانش می نامد از نامزدی با دوست دختر جوانش فرانچسکا پاسکاله خبر داد.


این سیاستمدار کهنه کار طی گفت‌ و گو با یکی از شبکه‌ های تلویزیونی که خودش آن را اداره می‌ کند از این موضوع پرده برداشت و در باره پاسکاله گفت: او همیشه زیبا بود.

 

عکس دوست دختر های جوان و زیبای برلوسکونی و جنجال ازدواجش

 
برلوسکونی که اتهامات متعدد اخلاقی و مالی متوجه وی است در این مورد گفت: من با فرانچسکا پاسکاله به صورت رسمی نامزد شده‌ام و احساس تنهایی کمتری می‌کنم.


پاسکاله از برلوسکونی که پیش از این 2 بار هم ازدواج کرده است، 49 سال جوانتر است. انتشار این خبر در شرایطی که برلوسکونی قصد دارد در انتخابات پارلمانی نامزد شود و دادگاه عالی میلان چندی پیش از پلیس این کشور خواست تا درباره یک زن رقاص مراکشی در کلوپ شبانه و ارتباط آن با برلوسکونی تحقیق کند،می تواند به موج اخباری که درباره وی منتشر می‌شوند، دامن بزند. به خصوص که وی هنوز به صورت رسمی با "ورونیکا لاریو"  همسر دوم خود در ارتباط است.


"فرانچسکا پاسکاله" ۲۸ ساله که در دوران نوجوانی عاشق سیلویو برلوسکنی ۷۷ ساله، نخست وزیر اسبق ایتالیا شد، به مجله "ونیتی فر" گفت زمانی که متوجه شده برلوسکنی از "ورونیکا لاریو"، همسرش طلاق گرفته، قصد دارد با او ازدواج کند.


پاسکاله بعد از آنکه مادرش به وی گفته بود برلوسکنی آنقدر پیر است که می‌تواند پدرش باشد، دوستی‌ اش با برلوسکنی را برای چندین سال مخفی نگه داشته بود اما حالا این دختر ۲۸ ساله از برلوسکنی خواست به او جواب مثبت بدهد.

 

عکس همسر و تعدادی از دوست دختر های برلوسکونی:

 عکس دوست دختر های جوان و زیبای برلوسکونی و جنجال ازدواجش

ورونیکا لاریو، ۵۲ ساله که به مدت بیست سال زن برلوسکونی و مادر سه فرزند اوست. برلوسکونی نخستین بار زمانی که هنوز از اولین همسر خود جدا نشده او بود، ورونیکا را با ظاهری نامناسب روی صحنه دید.

 

عکس دوست دختر های جوان و زیبای برلوسکونی و جنجال ازدواجش

 یکی از دوست دختران: نومی لتیزیا ، ۱۸ ساله و دانش آموز مدرسه . حضور برلوسکونی در جشن تولد ۱۸ سالگی وی که با هدیه دادن یک گردبند الماس و ۶۰۰۰ یوروی طلا همراه بود، بسیار خبرساز شد.

 عکس دوست دختر های جوان و زیبای برلوسکونی و جنجال ازدواجش

 کامیلا فرانتی هنرپیشه ۳۰ ساله که پس از جنجال های بسیار نامش از حزب نخست وزیر خط خورد. او عکس های زیادی برای تقویم ها و مجله های گوناگون گرفته است و در برنامه های اپرا شرکت داشته.

  عکس دوست دختر های جوان و زیبای برلوسکونی و جنجال ازدواجش

یکی از دوست دختران: آنجلا سوزیو  ۳۱ ساله که ۲ سال پیش عکس غیر اخلاقی او و برلوسکونی سر و صدای زیادی به پا کرده بود، شانس خود را به عنوان نامزد عضویت در پارلمان اروپا از دست داد.

  عکس دوست دختر های جوان و زیبای برلوسکونی و جنجال ازدواجش

 الونورا گاگیولی ، ۲۹ ساله، ستاره تلوزیون که عکس های او در اینترنت طرفداران زیادی دارد. او سال گذشته نامش بسیار در کنار برلوسکونی شنیده شده است.

  عکس دوست دختر های جوان و زیبای برلوسکونی و جنجال ازدواجش

 مارا کارفاگنا  مدل و دختر برتر ایتالیا، از آنجا که هرگز عکسی مستهجن نداشته، به عنوان وزیر فرصت‌های برابر  در دولت ایتالیا انتخاب شد. دو سال پیش برلوسکونی در ضیافت شام از وی تمجید کرده بود و به دنبال آن همسر برلوسکونی اعلام داشت که به خاطر این رفتارهای غیراخلاقی باید از او عذرخواهی شود.

  عکس دوست دختر های جوان و زیبای برلوسکونی و جنجال ازدواجش

یکی از دوست دختران دوقولوی برلوسکونی:النورا و اما دویوو دوقلوهای ۲۷ ساله ای که در شبکه های تلوزیونی برلوسکونی بسیار مشهور شده اند و موقعیت های زیادی در اختیارشان قرار داده شده است.


بیوگرافی سیلویو برلوسکنی:
سیلویو برلوسکنی در 29 سپتامبر سال 1936 در خانواده‌ای از طبقه متوسط در شهر میلان ایتالیا به دنیا آمد.


وی در سال 1974 میلادی کانال تلویزیونی محلی «تله میلانو» را بنیان گذاشت و 4 سال بعد، «کانال 5» را به صورت سراسری در ایتالیا راه‌اندازی کرد. برلوسکنی در سال 1985 اولین شبکه خصوصی رایگان فرانسه را با عنوان شبکه پنج تاسیس کرد و در سال 1990 حوزه نفوذ خود را از مرزهای ایتالیا و فرانسه به اسپانیا نیز کشاند و تله سینکو یا همان شبکه 5‌‌ را در این کشور اروپایی همسایه تاسیس کرد. وی مالک بزرگترین شرکت تبلیغاتی ایتالیا است.

  عکس دوست دختر های جوان و زیبای برلوسکونی و جنجال ازدواجش

 او صاحب شرکت رسانه‌ای «مدیاست» هم هست. در سال ۲۰۰۹ اسکای ایتالیا یک شرکت تلویزیون ماهواره‌ای متعلق به راپرت مرداک به خاطر مسدود کردن فروش و پخش آگهی‌هایش از شرکت «مدیاست» به مراجع قضایی شکایت کرد. در مقابل اسکای ایتالیا شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای متعلق به "نیوز کورپریشن" از پخش برنامه‌های یک کانال تلویزیونی «مدیاست» خودداری کرد. این اقدام باعث شد که در تازه ترین فصل از نبرد تجاری بین این دو شبکه تلویزیونی خصوصی بزرگ، این بار «مدیاست» از رقیب خود شکایت و تقاضای غرامت کند.
شرکت رسانه‌ای "مدیاست" که در سالهای دهه ۱۹۷۰ توسط سیلویو برلوسکونی تاسیس شد، به طور مشترک و در رابطه‌ای تنگاتنگ با رادیو و تلویزیون دولتی ایتالیا، برعرصه رسانه‌ای این کشور احاطه کامل دارد. برلوسکنی در مقام نخست وزیر شخصا بسیاری از مدیران و مقامات ارشد رادیو و تلویزیون دولتی را انتصاب می‌کرد.
سیلویو برلوسکنی علاوه بر این در مالکیت یک شبکه تلویزیونی پولی، دو شبکه تلویزیونی در اسپانیا و چندین شرکت تولیدات تلویزیونی و تبلیغات تجاری سهیم است. او در شرکت «اندمول» که برای بیش از ۲۰ کشور جهان محصولات صوتی و تصویری تولید می کند نیز شریک است.
میزان درآمد اعلام شده شرکت «مدیاست» در سه ماهه اول سال ۲۰۱۱ حدود یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون دلار و میزان سود آن ۹۷ میلیون دلار بوده است.


برلوسکنی در دوران نخست‌وزیری خود همچنین قانونی که او را مجبور به دادن فرکانس‌های کانال تلویزیونی«رته 4» خود به کانال جدید «اروپا 7 » می‌کرد، تغییر داد.


او در سال 1976 «ایل ژورنال» را خرید و در ادامه این راه به عنوان یک صاحب شرکت رسانه‌ای در سال 1990 ریاست گروه موندادوری را بدست آورد. این گروه در آن زمان ناشر روزنامه‌های معتبری همچون؛ لارپوبلیکا و هفته نامه‌های ال اکسپرسو، اپوکا و پانوراما بود.


دختر برلوسکنی نیز رئیس غیر اجرایی گروه انتشاراتی موندادوری است که ناشر کتاب و بیش از 50 عنوان مجله است. روزنامه دست‌ راستی "جورناله" نیز متعلق به خانواده برلوسکنی است.


مدیریت باشگاه آ.ث.میلان نیز برعهده سیلویو برلوسکنی است.او یکی از مردان نام‌ آشنای سیاست ایتالیا است که چندین‌بار به نخست‌ وزیری این کشور رسیده است. وی با در اختیار داشتن شبکه‌های رسانه‌ای فراوان نقش مهمی در موفقیت‌های میلان داشته است. برلوسکنی راستگرا، با در اختیارداشتن رسانه‌ها به میلیاردری با قدرت فراوان تبدیل شد.


وی توانسته است در عرصه سیاسی به توفیقات عظیمی دست یابد که از جمله آنها، سه بار انتخاب به عنوان نخست‌وزیر ایتالیا طی سال‌های آوریل 1994 تا ژانویه 1995، ژوئن 2001 تا می‌2006 و از می‌2008 تاکنون بوده است.


در جریان انتخابات سال 2008 عمده تمرکز سیلویو برلوسکنی روی دو مساله اقتصاد در حال سکون ایتالیا و ناتوانی دولت چپ‌گرای رومانو پرودی بود.


او همچنین در سال 2003 ریاست شورای وزیران اروپا را بر عهده داشت. برلوسکنی همچنین رهبر حزب «فورزا ایتالیا» و ائتلاف حاکم در ایتالیا بوده است.


در سال 2009 ورونیکا لاریو، همسر دوم سیلویو برلوسکنی، که هنرپیشه سابق و مشهور تئاتر بوده، پس از گذشت 19 سال از آغاز زندگی مشترک و با وجود داشتن 3 فرزند از این زندگی، درخواست جدایی و طلاق کرد.


همچنین در همین سال، سیلویو برلوسکنی، نخست‌وزیر ایتالیا به اتهام رسوایی‌های مالی محاکمه شد.


اتهام‌های وارده به وی خلافکاری‌های مالیاتی در ارتباط با خرید حقوق تلویزیونی و سینمایی توسط شرکت مدیا عنوان شده بود.


وی 14 اکتبر سال 2011 در حالی که با اتهاماتی از جمله رشوه، فساد جنسی و سوء استفاده از قدرت مواجه بود، با 316 رای موافق در برابر 301 رای مخالف از پارلمان ایتالیا رأی اعتماد گرفت.


سرانجام وی پس از بحران اقتصادی ایتالیا، نوامبر سال 2011 از سمت نخست وزیری این کشور استعفای اجباری داد و ماریو مونتی جای وی را گرفت..... / ایسنا


ویدیو مرتبط :
علت طلاق رامبد جوان از سحر دولتشاهی و ازدواجش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ مشکوک دختر جوان در باغ فیض/ صحبت‌های دوست عاشق پیشه در پلیس آگاهی+عکس



دختر جوانی که در بیمارستان جان سپرد با تحقیقات پلیس مشخص شد قبل از مرگ شیشه مصرف کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در ساعت 10:00 ، نهم  فرودین ماه و از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 ، وقوع یک فقره فوت مشکوک دختری جوان در بیمارستان ، به کلانتری 140 باغ فیض اعلام شد .

 با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد دختری جوان توسط سرنشین جوان یک دستگاه خودرو پرشیا به بیمارستان منتقل ، اما این شخص پس از انتقال متوفی به بیمارستان از محل متواری شده است .

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فوت مشکوک" و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گفت.

 اخبارحوادث  ,خبرهای   حوادث , حوادث  روز


شناسایی هویت متوفی :
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با مراجعه به بیمارستان و در ادامه تحقیقات اطلاع پیدا کردند که راننده خودرو پرشیا در حین متواری شدن از بیمارستان ، یک کیف زنانه حاوی مدارک شناسایی و ... را از پنجره خودرو به بیرون پرتاب کرده است ؛ با بهره گیری از  مدارک شناسایی بدست آمده از داخل کیف دستی ، هویت متوفی بنام مژگان (24 ساله) شناسایی شد .

شناسایی راننده خودرو پرشیا :
در ادامه تحقیقات و با بهره گیری از تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته بیمارستان ، کارآگاهان موفق به شناسایی مالک خودرو پرشیا در منطقه مرزداران شدند ؛ در ادامه ، مالک خودرو پس از حضور در اداره دهم پلیس آگاهی اعلام کرد که خودرو پرشیا در مورخه 09/01/1394 در اختیار پسرش بنام بهزاد ( 30 ساله ) قرار داشته است .

اظهارات بهزاد :
بهزاد در مورخه 11/01/1395 بهمراه پدرش به پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و خودش را تسلیم کارآگاهان کرد ؛ وی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " از چند ماه پیش با مژگان آشنا شده بودم و حتی مدتی قصد ازدواج با یکدیگر را داشتیم اما  به دلایل متعدد ، هر دو از این موضوع منصرف شدیم اما کماکان و به اصرار مژگان با یکدیگر در ارتباط بودیم " .

بهزاد در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " در مورخه 08/01/1394 ، بهمراه مژگان در حال پرسه زنی در داخل خیابان های سطح شهر بودیم تا اینکه در ساعت 03:30 بامداد مورخه 09/01/1394 ، برای کشیدن شیشه به انباری خانه ی ما رفتیم ؛ پس از مصرف شیشه ، من به خانه آمدم و مژگان نیز [ در حالیکه بواسطه مصرف شیشه در وضعیت طبیعی قرار نداشت ] در داخل همان انباری استراحت کرد ؛ حدودا ساعت 09:00 بود که مژگان با تلفن همراهم تماس گرفت و عنوان کرد حالش خوب نیست . به سرعت او را به بیمارستان رساندم ؛ بسیار ترسیده بودم و نمی دانستم که چکار می کنم ؛ در یک لحظه تصمیم به فرار از بیمارستان گرفتم ؛ کیف دستی مژگان را از داخل ماشین به بیرون پرتاب کرده و از به سرعت از محوطه بیمارستان خارج شدم ؛ من هیچ دخالتی در مرگ مژگان نداشتم " .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس محترم پرونده ، "بهزاد" جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و جسد متوفی نیز جهت مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شده است " .

 

 اخبار  حوادث - باشگاه خبرنگاران