اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: دنیرو و راکی در رینگ بوکس


«مسابقه کینه» یک کمدی ست درباره‌ی دو بوکسور بازنشسته که بعد از مدتها دوباره به رینگ برمی گردند تا در یک مسابقه‌ی نهایی رو در روی یکدیگر قرار گیرند؛ مسابقه ای که قرار است پنجاه سال بعد از نخستین رویارویی آنها برگزار شود.

مشرق نیوز: «مسابقه کینه» یک کمدی ست درباره‌ی دو بوکسور بازنشسته که بعد از مدتها دوباره به رینگ برمی گردند تا در یک مسابقه‌ی نهایی رو در روی یکدیگر قرار گیرند؛ مسابقه ای که قرار است پنجاه سال بعد از نخستین رویارویی آنها برگزار شود.


ویدیو مرتبط :
تقلید چهره و صدا رابرت دنیرو و راکی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدو و نامزدش در رینگ بوکس! +عکس



رونالدو و نامزدش در رینگ بوکس! +عکس

این نبرد که در نهایت با برتری کوتو به پایان رسید در شهر نیویورک امریکا برگزار شد و از دیگر تماشاگران ویژه‌اش می‌توان به «فیفتی سنت» رپر مشهور امریکایی اشاره کرد.

کریس رونالدو شنبه‌شب در تایم استراحت تمرینات تیم ملی پرتغال،به همراه نامزدش به تماشای فایت «میگل کوتو» در برابر«سرجیو مارتینز» از سری مسابقات بوکس قهرمانی WBC در دسته میان‌وزن رفت.

به گزارش بانک ورزش، این نبرد که در نهایت با برتری کوتو به پایان رسید در شهر نیویورک امریکا برگزار شد و از دیگر تماشاگران ویژه‌اش می‌توان به «فیفتی سنت» رپر مشهور امریکایی اشاره  کرد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,رونالدو و نامزدش در رینگ بوکس


اخبار ورزشی - بانک ورزش