اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: دلقک شدن پزشکان در بیمارستان!


طبق قانون جدیدی که اخیرا در آرژانتین به تصویب رسیده، بیمارستانهای بوینس آیرس ملزم به آموزش و استفاده از دلقک برای ارائه سرویس روانی بهتر به کودکان بیمار شدند.

خبر آنلاین: طبق قانون جدیدی که اخیرا در آرژانتین به تصویب رسیده، بیمارستانهای بوینس آیرس ملزم به آموزش و استفاده از دلقک برای ارائه سرویس روانی بهتر به کودکان بیمار شدند.

آندرس کوگان که مدیریت نظارت اجرای این برنامه در بیمارستانها را برعهده دارد، تاکید کرد این برنامه طبق برنامه زمانی در تمامی بیمارستانهای استان بوینس آیرس اجرا خواهد شد. او ابراز امیدواری کرد علاوه بر بهبود روحی کودکان، پزشکان به این وسیله بتوانند اطلاعات بیشتری در مورد بیماری کودکان کسب کنند.

دلقک شدن پزشکان در بیمارستان کودکان

دلقک شدن پزشکان در بیمارستان کودکان

دلقک شدن پزشکان در بیمارستان کودکان

دلقک شدن پزشکان در بیمارستان کودکان

دلقک شدن پزشکان در بیمارستان کودکان

دلقک شدن پزشکان در بیمارستان کودکان

دلقک شدن پزشکان در بیمارستان کودکان

دلقک شدن پزشکان در بیمارستان کودکان


ویدیو مرتبط :
دلقک در بیمارستان کودکان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر قدیمی سینمای ایران در اوج تنگدستی در بیمارستان بستری شد+عکس



 

 

بازیگر قدیمی سینمای ایران در اوج تنگدستی در بیمارستان بستری شد+عکس

 

عبدا.. بوتیمار بازیگر قدیمی سینمای ایران به تازگی دچار سکته قلبی شده و به کما رفت.

 

به گزارش شبکه ایران عبدا.. بوتیمار بازیگر قدیمی سینمای ایران که از جمله بدمنهای سینمای موسوم به فیملفارسی بود به تازگی دچار سکته قلبی شده و به کما رفت.

بوتیمار در حالی در بیمارستان فیروزگر تهران بستری است که طی چند سال اخیر اوضاع مالی نابسامانی داشت و هرچند تلاش کرد تا با حضور در یکی دو کار سینمایی به لحاظ مالی اوضاع خود را بهتر کند اما متاسفانه مجوز بازیگری وی صادر نشد و همین مساله ضربه روحی شدیدی را به وی وارد کرد!

بوتیمار که از جمله رفقای ایرج قادری بود، طی سالهای اخیر در یک اتاق اجاره ای-تاکید می‌کنیم اتاق و نه خانه- آن هم در یکی از جنوبی ترین نقاط شهر زندگی میکرد و تنها دخترش هم فرسنگها دورتر از وی در آلمان زندگی را میگذراند.

عبدا.. بوتیمار(چپ) در دوران اوجش در کنار رضا بیک ایمان وردی

بوتیمار متولد سال ١٣١٢ در بادکوبه بود و از سال ١٣٣٠ فعالیت هنری اش را در تئاتر پارس با آقایان منوچهر قاسمی و کامل حلمی شروع کرد. بوتیمار فعالیت سینمایی خود را نیز از ابتدای دهه چهل و با بازی در فیلم سینمایی «یک قدم تا مرگ» ساخته ساموئل خاچکیان آغاز کرد. بوتیمار در مدت فعالیت سینمایی خود در ٥٠ فیلم بلند سینمایی و از جمله «دلهره»، «ضربت»، «یک قدم تا مرگ»، «اضطراب»، «دزد سیاهپوش»، «کردی از جنوب شهر»، «بی عشق هرگز»، «میخک سفید» و «میخک نقره ای» ایفای نقش کرد. بوتیمار در زمینه دوبله هم تخصص داشت و در این حیطه فعالیتهای فراوانی ارائه داد.

بوتیمار که بعد از انقلاب برای سرکشی به اوضاع زندگی همسر و فرزندانش مدتی را هم در آلمان زندگی کرده بود در این کشور هم به کار دوبله میپرداخت و هم تعدادی نمایش ایرانی را اجرا میکرد. او بعد از فوت ژاله کاظمی از آنجا که خبر مرگ این هنرمند وی را به شدت متاثر کرده بوده به ایران بازگشت و در کشور خودش زندگی کرد.... / منبع: inn.ir