اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: درگیری مرگبار با قاچاقچیان در اصفهان


صبح امروز در درگیری ماموران با قاچاقچیان موادمخدر، در منطقه سگزی اصفهان یکی از اشرار به ضرب گلوله پلیس از پای درآمد.

خبرگزاری ایسنا: صبح امروز در درگیری ماموران با قاچاقچیان موادمخدر، در منطقه سگزی اصفهان یکی از اشرار به ضرب گلوله پلیس از پای درآمد.

در این عملیات 600 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد. سگزی در ۳۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.















ویدیو مرتبط :
درگیری نیروی انتظامی با قاچاقچیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان مرگبار درگیری بین دختر 22 ساله و نامزدش +عکس



به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: این زن به اتهام درگیری و به قتل رساندن نامزدش ساعاتی بعد از قتل توسط پلیس دستگیر شد. همسایه ها وقتی صدای نزاع این زوج را شنیدند سریعا با پلیس تماس گرفتند و پلیس سریعا خود را به محل درگیری رساندند. این زن در حالی توسط پلیس دستگیر شد که نامزدش را با کارد آشپزخانه به شدت مجروح کرده بود و بدن و لباس وی با خون نامزدش آغشته بود.

 

قتل,قاتل,مقتول,عکی قتل

 

 

پایان مرگبار درگیری بین دختر 22 ساله و نامزدش +عکس


این زن 22 ساله نیمه شب با نامزدش که او هم 22 ساله است درگیر شد و با کارد آشپزخانه به او حمله کرد و صدای درگیری باعث شد همسایه ها بیدار شده و با پلیس تماس بگیرند. شاهدان به پلیس گفته اند در این نزاع صدای جیغهای این زن به وضوح به گوش میرسیده است.

 

متهم به پلیس گفته است ابتدا نامزدش به او حمله ور شده است و او برای دفاع از خودش کارد را برداشته است. و نامزدش کارد را از او گرفته است و به سینه خودش ضربه زده است اما پلیس میگوید او در طی بازجویی داستانهای متفاوتی تعریف کرده است و این نشان میدهد حقیقت چیزی جز داستانی است که این زن میگوید.

 

مادر مقتول در این رابطه میگوید  پسرش عاشق این زن بوده است و گرچه آنها بارها به او گفته اند این رابطه غلط است اما او از این زن دست نکشیده است.

 

قتل,قاتل,مقتول,عکی قتل

 

 

قتل,قاتل,مقتول,عکی قتل

 

 

قتل,قاتل,مقتول,عکی قتل

 

 

قتل,قاتل,مقتول,عکی قتل

 

 

تهیه و ترجمه:: گروه خبری پرداد / پریسا دهقان