اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: «دردسرهای عظیم» مهدی هاشمی!


مهدی هاشمی که در حال حاضر ایفای نقش «مهندس فرحان» در مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» را برعهده دارد، این کاراکتر را شخصیتی خاص با مشکلات و پیچیدگی‌های خاص خود می‌داند.

خبرگزاری ایسنا: مهدی هاشمی که در حال حاضر ایفای نقش «مهندس فرحان» در مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» را برعهده دارد، این کاراکتر را شخصیتی خاص با مشکلات و پیچیدگی‌های خاص خود می‌داند.

این بازیگر می‌گوید: مهندس فرحان کاراکتری است که در درجه اول از نظر سنی به من نزدیک است. به هر حال من و چند بازیگر دیگر در سینما و تلویزیون هستیم که از نظر شرایط سنی به این نقش‌ها نزدیک هستیم و باید هم ایفای آن‌ها را برعهده بگیریم.

عکس: «دردسرهای عظیم» مهدی هاشمی!

بازیگر نقش دکتر قریب در سریال «روزگار قریب» کیانوش عیاری، معتقد است: مردم تاکنون بازی من را معمولا در نقش‌هایی خاص دیده‌اند. مهندس فرحان هم در سریال «دردسرهای عظیم» چنین کاراکتری است؛ فرد خاصی که با مسائل و مشکلات خاص دست و پنجه نرم می‌کند.

بازیگر فیلم «بیست» با بیان این که «دردسرهای عظیم» سومین همکاری او با تهیه‌کنندگان این پروژه بعد از سریال‌های «کارآگاهان» و «طلسم‌شدگان» است، ادامه داد: به نظر من سریال «دردسرهای عظیم» از دو کار قبلی، با این تیم تهیه‌کنندگان بهتر و در مجموع سریال خوبی شده است.

عکس: «دردسرهای عظیم» مهدی هاشمی!

سریال «دردسرهای عظیم» در 26 قسمت 45 دقیقه ای به تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید می‌شود. فیلمنامه این سریال را سعید جلالی و علیرضا کاظمی پور نوشته‌اند و برزو نیک نژاد نیز اولین تجربه سریال‌سازی خود را با این پروژه رقم می زند.

جواد عزتی، شهین تسلیمی، مهران رجبی، پرستو گلستانی، زهره فکور صبور، مریم سعادت، الناز حبیبی، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمد مطلبی نیز همبازی‌های مهدی هاشمی در سریال «دردسرهای عظیم» هستند.

آنچه در زیر می بینید عکس‌های این بازیگر در سریال طنز «دردسرهای عظیم» تلویزیون است.

عکس: «دردسرهای عظیم» مهدی هاشمی!

عکس: «دردسرهای عظیم» مهدی هاشمی!

عکس: «دردسرهای عظیم» مهدی هاشمی!

عکس: «دردسرهای عظیم» مهدی هاشمی!

عکس: «دردسرهای عظیم» مهدی هاشمی!

عکس: «دردسرهای عظیم» مهدی هاشمی!

عکس: «دردسرهای عظیم» مهدی هاشمی!


ویدیو مرتبط :
دردسرهای عظیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر مهدی هاشمی و جواد عزتی در «دردسرهای عظیم» / آغاز پخش یک مجموعه جدید



اخبار,اخبار فرهنگی ,سریال طنز دردسرهای عظیم

 

اخبار فرهنگی - تصاویر مهدی هاشمی و جواد عزتی در «دردسرهای عظیم» / آغاز پخش یک مجموعه جدید

مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و با بازی مهدی هاشمی از شنبه 25 مرداد هر شب روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

به گزارش خبرآنلاین، مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که پخش آن از شنبه، 25 مرداد ماه در این شبکه آغاز می‌شود و پخش آن هر روز به جز پنجشنبه و جمعه‌ها ساعت 20 و 45 دقیقه ادامه می‌یابد.

مراسم رونمایی از این مجموعه با حضور قائم مقام وزیر بهداشت، معاون اجتماعی ناجا، یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران شبکه سه سیما و جمعی از هنرمندان تلویزیون برگزار شد و مهدی هاشمی بازیگر این مجموعه تلویزیونی تاکید کرد این سریال نسبت به دو مجموعه قبلی‌اش جذاب‌تر است.

مهدی هاشمی و جواد عزتی

در خلاصه داستان سریال آمده است: «عطیف جوانی که رویای بازیگری را در سر می‌پروراند‌، ناخواسته درگیر ماجرای عجیب می‌شود که او را دچار دردسرهای فراوان کرده و مسیر زندگیش را دگرگون می‌کند.»

مهدی هاشمی‌، جواد عزتی‌، مهران رجبی‌، امیرغفارمنش‌، اشکان اشتیاق‌، بهشاد شریفیان‌، محمد مهدی مطلبی، پرستو گلستانی‌، مریم سعادت،‌ الناز حبیبی‌، زهره فکور صبور‌، شهین تسلیمی، صفا آقاجانی گروه بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

سریال «دردسرهای عظیم» که نویسندگی آن را علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی برعهده داشته است دارای 26 قسمت است انتقال پیام‌های اجتماعی و اخلاقی جزو اهداف آن است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,سریال طنز دردسرهای عظیم

 اخبار فرهنگی - خبرآنلاین