اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس دختر بچه 13 ساله که پس از تجاوز زنده از گور بیرون‌ آمد



تجاوز جنسی ,تجاوز به دختر

عکس دختر بچه 13 ساله که پس از تجاوز زنده از گور بیرون‌ آمد

در پی ربودن دختر 13 ساله و تجاوز به وی توسط دو مرد در پنجاب واقع در پاکستان زنده به گور شد و دخترک توانست خود را از گور بیرون بکشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، به نقل از رویترز: دو مرد پس از ربودن دختر 13 ساله در ابتدا او را وادار به کندن زمین در عمق کم نمودند سپس وی را مورد تجاوز جنسی قرار دادند.

جنایت فوق هنگامی رخ داد که دختر 13 ساله به قصد رفتن به کلاس قرآن با پای پیاده در حرکت بود  که توسط دو مرد ربوده شد و پس از تجاوز به قصد کشتن وی را زنده به گور کردند.

پس از متواری شدن مردان متجاوز دختر 13 ساله توانست تا مسیری برای تنفس خود از میان زمین گلی به بیرون پیدا کند که چندین عابر متوجه تغییر زمین شدند و وی را به صورت معجزه آسا نجات داده و به بیمارستان منتقل کردند.

پلیس پاکستان تاکنون توانسته است 2 نفر را به عنوان مضنون این پرونده دستگیر کند.

بر اساس این گزارش ها : تعداد کودکانی که در پاکستان مورد تجاوز جنسی قرار می گیرند از سال 2002 از 668 به 2788 تن در سال 2012 افزایش یافته است.

تحقیقات پلیس در پی شکایت والدین این دختر 13 ساله برای دستگیری عاملین این جنایت در پنجاب پاکستان به صورت گسترده آغاز شده است./باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
‫فوری: دختر بچه سه ساله ایرانی قربانی جدید تجاوز جنسی در پارک‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز هولناک "هیولا" به دختر 6 ساله/دختر زنده به گور شد+ تصاویر



اخبار حوادث - تجاوز هولناک "هیولا" به دختر 6 ساله/دختر زنده به گور شد+ تصاویر

پس از تنها گذاشتن دختر بچه 6 ساله در خودروی پدرش به قصد خرید، دختر شش ساله در حالی که بر روی صندلی خواب بود در تایلند توسط "هیولا"، ربوده و مورد تجاوز وحشیانه قرار گرفت در نهایت کشته شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتد پرس گونگ کارتن 6 ساله در حالی که بر روی صندلی خودروی پدر خود خواب بود، توسط مردی ربوده شد. 
 
بر اساس تصاویر ضبط شده از لابی کنسرت که پدر نونگ کارتن" به مدت 40 دقیقه در آنجا بود فرد ناشناس با در دست گرفتن دست دختر بچه 6 ساله از آنجا دور شد. 
 
پس از باز بینی فیلم‌های ضبط شده هویت وی معروف به  "هیولا " یک نوازنده خیابانی به نام UNJ  گزارش شد. 
 
تصاویر فوق مربوط به 10 روز پیش در با‌نکوک است که درنهایت با پیگیری پلیس UNJ   در 400 کیلومتری همان کنسرت دستگیر شد. 
 
پس از دستگیری وی که پیش تر نیز به جرم چندین تجاوز به عنف و کودک آزاری تحت تعقیب پلیس  از سال 1993 بوده به کودک ربایی و تجاوز وحشیانه و در نهایت زنده به گور کردن دختر در حالی که اشک می‌ریخت، اعتراف کرد.

پس از اعتراف وی جسد دختر بچه در یک منطقه غیر مسکونی در حالی در زمین دفن شده بود پس از 11 روز پیدا شد. 
 
مرگ وی طبق اظهارات UNJ  بر اثر خفگی تائید شده است. وی تا پایان روند تکمیل پرونده اش در بازداشت به سر خواهد برد.

اخبار ,اخبار حوادث ,کودک آزاری

 

اخبار ,اخبار حوادث ,کودک آزاری

 

اخبار ,اخبار حوادث ,کودک آزاری

 

اخبار ,اخبار حوادث ,کودک آزاری

 

اخبار ,اخبار حوادث ,کودک آزاری

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران