اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: خودرو حبیب الله عسگراولادی


حبیب‌الله عسگراولادی چه ماشینی سوار می‌شود؟ نامه نیوز:  





ویدیو مرتبط :
یا حبیب الله یا امین الله یا رسول الله تواشیح زیبا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: آلبوم «حبیب‌ الله عسگراولادی»


حبیب‌الله عسگر اولادی، دبیر کل پیروان خط امام و رهبری پس از گذراندن یک دوره بیماری درگذشت.

فرارو: حبیب‌الله عسگر اولادی، دبیر کل پیروان خط امام و رهبری پس از گذراندن یک دوره بیماری درگذشت.
 
حبیب الله عسگراولادی از چهره های باسابقه انقلاب و از مبارزان دوران پهلوی به شمار می رفت. وی در جریان حرکت مسلحانه موتلفه اسلامی در پی ترور حسنعلی منصور، نخست‌وزیر وقت دستگیر شد و حدود ۱۳ سال را در زندان گذراند و در سال ۱۳۵۵ از زندان آزاد شد.
 
بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی ستاد مبارزه با رباخواری را به عسگراولادی سپرد؛ او سپس نماینده امام در کمیته امداد شد و تا سال‌ها این مسئولیت را برعهده داشت.

نمایندگی مجلس، عضویت در هیات منصفه مطبوعات، مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور رهبری از دیگر سمت‌هایی بود که عسگراولادی در سال‌های بعد از انقلاب عهده‌دار شد.

 اما یکی از مهم‌ترین و بحث‌برانگیز‌ترین سمت‌های عسگراولادی، حضور او در وزارت بازرگانی بود، وزارتی که از دولت شهید رجایی آغاز شد و در دولت موسوی با استعفا پایان یافت.

در زیر چند عکس از آلبوم سال های دور عسگراولادی وی را مشاهده می کنید.