اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: خداحافظی دردناک مادر با کودکش


نگار دختر بچه دو ساله ای که دچار مرگ مغزی شد. دو کلیه و کبدش در بیمارستان مسیح دانشوری تهران به بیماران نیازمند اهدا شد.

خبرگزاری تسنیم: نگار دختر بچه دو ساله ای که دچار مرگ مغزی شد. دو کلیه و کبدش در بیمارستان مسیح دانشوری تهران به بیماران نیازمند اهدا شد.

 پیکر نگار در قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) آرام گرفت.















ویدیو مرتبط :
ضد حال خوردن مادر در موقع گرفتن عکس از کودکش....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عشق مرگبار مرد روانی/مادر جلوی چشم کودکش جان داد+عکس



عشق مرگبار مرد روانی


متهم به حبس ابد محکوم شد؛
عشق مرگبار مرد روانی/مادر جلوی چشم کودکش جان داد+عکس

به گزارش مقامات بوستون جراد که متهم به قتل همسر خود است در آپارتمان همسرش دستگیر شد و در جلسه دادگاه روز گذشته خود بی گناه خواند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ جراد رحی 34 ساله که به اتهام قتل همسرش در منزل وی دستگیر شده بود روز گذشته در بوستون آمریکا محاکمه شد.

به گزارش این خبرگزاری این پرونده جنجالی که در حال حاضر 2 شاهد در دادگاه گواه گناه کار بودن جراد را می دهند برای حفظ امنیت آنان توسط مقامات دادگاه و دادستانی مکانی امن منتقل شده اند.

جراد فرزند گوینده اخبار ورزشی معروف جری رحی است.

براساس این گزارش 21 آگوست سال جاری پس از بالا گرفتن نزاع مابین این زن و شوهر، جراد از کنترل وی خارج و با ضربات چاقو همسر خود را به دلیل جدا شدن و پایان زندگی مشترکشان در پانسیون منزل مسکونی خود به قتل رساند.

پس از دیدن ناگهانی این صحنه توسط یکی از همسایگان مراتب فوق را به اطلاع فوریت های پلیس جنایی رساند. پس از حضور پلیس در حالی که جراد سرگرم پاک کردن صحنه جرم و همچنین کشاندن جسد بی جان مارتل به یکی از اتاق ه بود با ورود پلیس دستگیر شد.

شاهد دوم این پرونده فرزند دختر 5 ساله آنان بود که از اتاق مشرف به پانسیون شاهد لحظه به لحظه خشونت پدر و استفاده از چاقو هنگام ضربه زدن به مارتل بود.

وی در جلسات قبلی دادگاه قتل همسر خود را انکار و در پاسخ به چگونگی قتل همسر خود به مقامات دادگاه از عشق و علاقه خود به همسرش صحبت می کرد.

پس از اعتراف وی بعد از گواهی شاهدان عینی وی حقیقت را در جلسه دادگاه روز گذشته اعتراف نمود براساس حکم دادگاه وی به حبس ابد محکوم شد./باشگاه خبر نگاران