اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: حمید عسکری پدر شد


حمید عسکری متولد 1357 از شهر آبادان خواننده پاپ، آهنگساز و ترانه سرای ایرانی خبر از پدر شدنش دادو و نوشت: امروز بهترین روز زندگیمه. عضو جدید خانواده رو بهتون معرفى میكنم. كارن عسكرى كوچیك همه شما.

ستاره نیوز: حمید عسکری متولد 1357 از شهر آبادان خواننده پاپ، آهنگساز و ترانه سرای ایرانی خبر از پدر شدنش دادو و نوشت: امروز بهترین روز زندگیمه. عضو جدید خانواده رو بهتون معرفى میكنم. كارن عسكرى كوچیك همه شما.

عکس: حمید عسکری پدر شد


ویدیو مرتبط :
حمید عسکری | آهنگ دستت تو دست منه با صدای دلنشین حمید عسکری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: متفاوت ترین کنسرت حمید عسکری


حمید عسگری بار دیگر در سالن میلاد نمایشگاه میلاد روی صحنه رفت تا دوستدارانش را باز هم پس از مدت‌ها غافلگیر کند.

موسیقی ما: حمید عسگری بار دیگر در سالن میلاد نمایشگاه میلاد روی صحنه رفت تا دوستدارانش را باز هم پس از مدت‌ها غافلگیر کند.

 باران شدید همه را غافلگیر کرده بود و باعث شده بود ترافیک شدیدی در ورودی نمایشگاه بین المللی به وجود بیاید. همین باعث شد کنسرت به جای ساعت 21:30 که روی بلیت نوشته شده بود، 22:15 آغاز شود.

 ابتدای کنسرت چراغ‌های سالن خاموش شد و نوازندگان یکی یکی روی سن آمدند. یک به یک پشت ساز‌ها ایستادند تا اینکه رسید به آقای خواننده. البته خواننده استقلالی این بار شلوار و شال قرمز رنگ پوشیده بود. خودش هم فهمید که تماشاگران از تیپ سرخش متعجب هستند. برای همین گفت: «همه می‌دونن من استقلالی‌ام. این لباس‌های قرمزی رنگی که پوشیدم هم داستان داره.»


تک نوازی‌های نیما وارسته

بابک ریاحی‌پور نوازنده گیتار بیس و نیما وارسته رهبر ارکس‌تر از شناخته شده‌ترین اعضای بند حمید عسکری بودند. بابک ریاحی‌پور به سبک همیشه یک گوشه‌ای ایستاد و آرام سازش را زد. البته چند باری که در قطعات آرام کنسرت برف مصنوعی از آسمان می‌بارید، عصبانی شد.

 برف روی دفتر نتش ریخته بود و نت‌ها را نمی‌دید. برای همین اصلا جایش را عوض کرد و به یک گوشه دیگر سن رفت. برخلاف او نیما وارسته حسابی سر و صدا کرد. در بعضی از قطعات آلبوم کنار حمید عسگری ایستاد و ویولن زد.

حتی جایی از کنسرت هم حمید عسگری و اعضای ارکس‌تر گوشه‌ای نشستند تا آقای اهنگساز، قطعه‌ای از یانی را با ویولن بزند. قطعه‌ای که با ریتم تند آن را نواخت و بعد از پایان آن عرق از صورتش می‌چکید.


تقدیم به ناصر حجازی


در میانه‌های کنسرت ناگهان همه چراغ‌ها خاموش شد. یک نیمکت و چند درخت مصنوعی را روی سن آوردند. اینجا بود که حمید عسکری بالاخره پرده از راز سرخپوشی‌اش برداشت: «یک بار بزرگی به من گفت تا وقتی پرسپولیس قوی نباشد، استقلال هم معنایی ندارد.

همه شما می‌دونید اون بزرگ کیه. از همه خواهش می‌کنم به افتخار خانواده این اسطوره که الان کنار ما هستندف یک دقیقه دست بزنید». اینجا بود که آتیلا حجازی و بهناز شفیعی به عنوان دو نفر از اعضای خانواده حجازی از روی صندلیشان بلند شدند.

ان‌ها رو به مردم تعظیم کردند و در این هیاهو بود که اهنگ «ستاره» شروع شد. آهنگی که عسگری ان را به ستاره فوتبال ایران تقدیم کرد: «ناصر حجازی». این بار حمید عسگری کاری به قلعه نویی ندشات. او که هر بار به خاطر حمایت از حجازی، کنایه‌ای را نصیب قلعه نویی می‌کند، این بار حرفی نزد.


جیغ بزنید


 «لطفا سی ثانیه جیغ بزنید». این درخواست حمید عسگری از تماشاگران کنسرت بود. هر وقت کسی را معرفی می‌کرد یا اینکه از کسی تشکر می‌کرد این درخواست را از تماشاگران داشت. او در این کنسرت اهنگ‌هایی از سه آلبوم «کما»، «کما۲» و «کما۳» را خواند. جالب اینکه غیر از اسم آلبوم‌های او، ملودی آهنگ‌ها هم شباهت زیادی با هم داشت.