اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: حسین پناهی در عروسی آهنگران


اخیرا تصویری از مراسم عروسی صادق آهنگران در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: اخیرا تصویری از مراسم عروسی صادق آهنگران در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

عکس: حسین پناهی در عروسی آهنگران


ویدیو مرتبط :
کلیپ سلام بر حسین (صادق آهنگران)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس حسین پناهی در عروسی مداح مشهور


در بخشی از «کتاب آهنگران» خاطره جالبی از مرحوم حسین پناهی درج شده است و عکسی از وی نیز در مراسم عروسی صادق آهنگران منتشر شده است.

خبرگزاری فارس: در بخشی از «کتاب آهنگران» خاطره جالبی از مرحوم حسین پناهی درج شده است و عکسی از وی نیز در مراسم عروسی صادق آهنگران منتشر شده است

 «کتاب آهنگران» شامل خاطرات صادق آهنگران مداح و حماسه‌خوان دوران جنگ است که به تازگی منتشر شده است و شامل ناگفته‌های بسیاری از دوران دفاع مقدس است.

کتاب آهنگران با هدایت و نظارت صادق آهنگران تالیف و تنظیم شده است و حاوی 220 صفحه از خاطرات و متن بیش از 500 نوحه اجرا شده از سال 1358 تا رحلت حضرت امام خمینی(ره) است.

در بخشی از این کتاب خاطره جالبی از مرحوم حسین پناهی درج شده است و عکسی از وی نیز در مراسم عروسی صادق آهنگران منتشر شده است که در ذیل می‌ِآید:



نفر سوم از چپ مرحوم حسین پناهی هنرپیشه سینما و تلویزیون می‌باشد که آن شب تئاتر اجرا کرد. او اهل اهواز اما اصلیتش کهگیلویه و بویراحمدی بود. اویل انقلاب به عضویت سپاه پاسداران اهواز درآمد، اما بعد از حمله عراق به ایران گفت من اصلا روحیه این مسائل را ندارم، به همین جهت به تهران آمد و به عرصه هنرپیشگی پانهاد.