اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: حسن روحانی در میدان تحریر!


امروز رئیس جمهور با حضور در مجلس بودجه سال 93 را ارائه کرد. جلسه ای که رئیس مجلس پایان آن را به تجمعات تظاهرکنندگان مصری تشبیه کرد!

مجله مهر: امروز رئیس جمهور با حضور در مجلس بودجه سال 93 را ارائه کرد. جلسه ای که رئیس مجلس پایان آن را به تجمعات تظاهرکنندگان مصری تشبیه کرد!

 با وجودی که جلسه تقدیم بودجه امسال یکی از بی حاشیه ترین جلسات تقدیم بودجه در سال های اخیر بود، اما پایان آن با یک حاشیه همراه بود. حاشیه ای که از چشم رئیس مجلس دور نماند.

روحانی مثل همه حضورهای قبلی که در مجلس داشت، چند دقیقه بعد از پایان سخنرانی که قصد ترک مجلس را داشت عده ای از نمایندگان او را احاطه کرده و با رئیس جمهور مشغول گفتگو شدند.

 صحنه ای که لاریجانی آن را به تجمع های مردم مصر تشبیه کرد و گفت: این تجمع شبیه میدان تحریر شده است!


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حسن روحانی در میدان تحریر!



اخبار سیاسی - حسن روحانی در میدان تحریر!

امروز رئیس جمهور با حضور در مجلس بودجه سال 93 را ارائه کرد. جلسه ای که رئیس مجلس پایان آن را به تجمعات تظاهرکنندگان مصری تشبیه کرد!

با وجودی که جلسه تقدیم بودجه امسال یکی از بی‌حاشیه‌ترین جلسات تقدیم بودجه در سال های اخیر بود، اما پایان آن با یک حاشیه همراه بود. حاشیه ای که از چشم رئیس مجلس دور نماند.

روحانی مثل همه حضورهای قبلی که در مجلس داشت، چند دقیقه بعد از پایان سخنرانی که قصد ترک مجلس را داشت عده ای از نمایندگان او را احاطه کرده و با رئیس جمهور مشغول گفت‌وگو شدند. صحنه‎ای که لاریجانی آن را به تجمع های مردم مصر تشبیه کرد و گفت: این تجمع شبیه میدان تحریر شده است!

 

اخبار ,اخبار سیاسی ,بودجه سال 93

اخبار سیاسی -مجله مهر