اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: حاشیه نشینی


حاشیه نشینی یکی از معضلاتی است که شهرهای بزرگ ایران مثل تهران، اصفهان، تبریز و مشهد و ... را درگیر کرده است.

خبرگزاری مهر: حاشیه نشینی یکی از معضلاتی است که شهرهای بزرگ ایران مثل تهران، اصفهان، تبریز و مشهد و ... را درگیر کرده است. معضلی که با افزایش جمعیت و به تبع آن مهاجرت به شهرهای بزرگ آغاز شده و با انتقال فرهنگ ها، رسوم و ساخت و سازهای غیر اصولی ادامه پیدا می کند. ساکنان حاشیه ها که فقط سرپناهی برای خود ساخته اند از مشکلات بهداشت ، امکانات شهرنشینی و... رنج می برند.



















































ویدیو مرتبط :
حاشیه نشینی زیاد میشود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شب نشینی بی حاشیه کاپیتان های استقلال و پرسپولیس (+عکس)



کاپیتان های سرخابی های پایتخت انگار خارج از مستطیل سبز با هم رفاقت خاصی دارند.

هم بازی بودن محسن بنگر و سید مهدی رحمتی و البته شاید رفتن هادی نوروزی كه در دربی ٨١ معلوم شد تاثیر خاصی بر اتحاد بازیكنان پرسپولیس و استقلال داشته است، باعث شد حالا محسن بنگر راحت تر از شب نشینی های خود با كاپیتان آبی ها عكس بگیرد و در صفحه شخصی خود بگذارد.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 
بنگر كه در كنار رضا نورمحمدی و رضا نوروزی شب نشینی دوستانه ای را با مهدی رحمتی برای این عكس نوشته است : " یه شب كاملا بی حاشیه با دوستای عزیز خونه داش مهدی " رفاقت رحمتی و بنگر كه به سال های حضور این دو بازیكن در جمع زرد های اصفهان بر می گردد، بار ها در فصل نقل و انتقالات باعث به وجود آمدن شایعاتی شده است. مثل ابتدای همین فصل كه صحبت از رفتن سید جلال حسینی كه اتفاقا او هم با رحمتی در سپاهان هم بازی بود، به استقلال شد.

 و اخباری شنیده شد حاكی از اینكه رحمتی سعی در آوردن سید جلال به استقلال دارد. یا اینكه محسن بنگر از این گفته بود كه رحمتی به خاطر طرد شدن توسط مربی قبلی قصد آمدن به پرسپولیس را داشته است. البته كه همه این نقل و انتقالات در حد حرف باقی ماند و نه سید جلال و نه رحمتی به تیم های رقیب نرفتند. هر چقدر هم كه همه از علاقه برانكو به سید استقلالی ها و در مقابل از علاقه مظلومی به سید پرسپولیسی ها گفتند.

اخبار ورزشی - باشگاه خبرنگاران