اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: جکی چان در لباس عربی!


ستاره چینی فیلم‌های اکشن، برای بازی در یک فیلم، لباس عربی به تن کرده است.

شبکه العالم: ستاره چینی فیلم‌های اکشن، برای بازی در یک فیلم، لباس عربی به تن کرده است.

عکس‌های «جکی چان» ستاره چینی فیلم‌های اکشن که لباس عربی به تن کرده، مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

عکس: جکی چان در لباس عربی!

 «جکی چان» هم‌اینک برای بازی در فیلم سینمایی «کونگ فو یوگا،» که در دبی فیلمبرداری می‌شود، در این شهر حضور دارد. «سونو ساد» هنرپیشه هندی نیز در عکس‌های منتشر شده، در کنار «جکی چان» با لباس عربی دیده می شود.

عکس: جکی چان در لباس عربی!

کارگردان فیلم کونگ فو یوگا، «استنلی تنگ» است. این اولین فیلمی است که با مشارکت هند و چین ساخته می‌شود. قرارداد ساخت این فیلم دسامبر سال گذشته امضا شد.

عکس: جکی چان در لباس عربی!

قرار است این فیلم به مدت ۳۳ روز با حضور صدها هنرپیشه از خارج امارات و همچنین شمار زیادی از بازیگران محلی، فیلمبرداری شود.


ویدیو مرتبط :
عکس لی مین هو و جکی چان با هم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس‌های پیمان معادی، نیکول کیدمن و جکی چان در افتتاحیه جشنواره شانگهای



اخبار فرهنگی - عکس‌های پیمان معادی، نیکول کیدمن و جکی چان در افتتاحیه جشنواره شانگهای

مراسم افتتاحیه هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای شنبه در سالن گرند تیه‌تر شهر شانگهای برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تعدادی از چهره‌های شاخص دنیای سینما شامل نیکول کیدمن، جان وو، جکی چان، جان کیوساک و... در مراسم اختتامیه این دوره جشنواره فیلم شانگهای حضور داشتند که 14 تا 22 ژوئن (24 خرداد تا 1 تیر) برگزار می‌شود.

پیمان معادی بازیگر ایرانی یکی از داوران بخش مسابقه بین‌الملل جایزه جام طلایی این دوره جشنواره فیلم شانگهای است. گونگ لی بازیگر چینی ریاست داوران این بخش را به عهده دارد.

ایم سانگسو کارگردان و فیلمنامه‌نویس کره‌ای، شونجی ایوای کارگردان ژاپنی، لیو جی کارگردان چینی، سالی پاتر کارگردان بریتانیایی و لون شرفیگ کارگردان و فیلمنامه‌نویس دانمارکی دیگر داوران بخش مسابقه بین‌الملل این دوره جشنواره شانگهای هستند که در آن 15 فیلم رقابت می‌کنند.

«برف» ساخته مهدی رحمانی از ایران یکی از این فیلم‌هاست. رویا تیموریان، افشین هاشمی، محمدرضا غفاری و آناهیتا افشار بازیگران این فیلم هستند که در سی‌ و دومین دوره جشنواره فیلم فجر نیز به نمایش درآمد.

فیلم‌های «فرشته‌ها با هم می‌آیند» ساخته حامد محمدی و «عصبانی نیستم!» به کارگردانی رضا درمیشیان نیز در جشنواره شانگهای در بخش مسابقه جایزه استعداد جدید آسیا حضور دارند.

دو سال پیش فیلم «خرس» به کارگردانی خسرو معصومی از ایران جایزه جام طلایی بهترین فیلم بلند داستانی جشنواره شانگهای را دریافت کرد. رخشان بنی اعتماد کارگردانان ایرانی یکی از داوران آن دوره جشنواره بود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای

 اخبار فرهنگی - خبرآنلاین