اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس جوان ایرانی متهم در اغتشاشات ترکیه


یک جوان ایرانی که نامش «شایان شاملو» اعلام شده، به اتهام «تحریک تظاهرکنندگان» در ترکیه دستگیر شده است.

خبرآنلاین: یک جوان ایرانی که نامش «شایان شاملو» اعلام شده، به اتهام «تحریک تظاهرکنندگان» در ترکیه دستگیر شده است.

انتخاب نوشت، این ایرانی که در تظاهرات میدان «کیزیل آی» شهر آنکارا شرکت کرده و به «تحریک تظاهرکنندگان» می‌پرداخت، از سوی نیروهای پلیس بازداشت شد.



بر این اساس، واحدهای امنیتی ترکیه «برخی کشورها» را متهم کرده که با هدف «تحریک» تظاهرکنندگان افرادی را وارد ترکیه می‌کنند.

این جوان ایرانی نیز به همکاری با دولت ایران متهم شده است.

این در حالی است که هنوز منبع دیگری به غیر از منابع ترکیه این خبر را تأیید نکرده‌ است.


ویدیو مرتبط :
متهم فرانسوی اغتشاشات اخیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرنوشت ایرانی متهم در اغتشاشات ترکیه


وزارت امور خارجه جمهوری ترکیه به سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا اطلاع داد که تبعه ایرانی که در درگیری‌های آنکارا از سوی پلیس ترکیه بازداشت شده بود با فاصله کوتاهی آزاد شده است.

ایسنا: وزارت امور خارجه جمهوری ترکیه به سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا اطلاع داد که تبعه ایرانی که در درگیری‌های آنکارا از سوی پلیس ترکیه بازداشت شده بود با فاصله کوتاهی آزاد شده است.

در پی انتشار خبر تحریک‌آمیز دستگیری یک شهروند ایرانی در درگیری‌های اخیر، سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا با ارسال یادداشت رسمی به وزارت امور خارجه جمهوری ترکیه ضمن استفسار صحت و سقم این خبر، دسترسی کنسولی به فرد دستگیر شده را درخواست کرده بود.

سفارت جمهوری اسلامی ایران با تکذیب ادعاهای نادرست برخی رسانه‌های ترکیه علیه اتباع جمهوری اسلامی ایران، از کلیه هموطنان ساکن ترکیه، دانشجویان و گردشگران تقاضا دارد از تردد و حضور در محل درگیری‌ها و یا مناطقی که از سوی پلیس محدود شده است اجتناب نمایند.