اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: جنتی در لباس ترکمن


علی جنتی در حاشیه جشنواره خلاقیت و نوآوری در هنرهای اسلامی و صنایع دستی لباس ترکمنی به تن کرد.

فرارو: دومین جشنواره خلاقیت و نوآوری در هنرهای اسلامی و صنایع دستی در حالی در شهر تبریز افتتاح شد که علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی میهمان ویژه آن بود.

وی در حاشیه این جشنواره و در بازدید از غرفه صنایع دستی ترکمن لباس محلی ترکمنی به تن کرد.

عکس: جنتی در لباس ترکمن


ویدیو مرتبط :
نماز تراویح با لباس سنتی ترکمن صحرا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: جنتی در لباس احرام


علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی كشور مان و هیئت همراه شب گذشته پس از دو روز اقامت و شركت در همایش وزرای فرهنگ كشورهای اسلامی، با پوشیدن لباس احرام، عازم مكه مكرمه شد.

پایگاه اطلاع رسانی حج: علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی كشور مان و هیئت همراه شب گذشته پس از دو روز اقامت و شركت در همایش وزرای فرهنگ كشورهای اسلامی، با پوشیدن لباس احرام، عازم مكه مكرمه شد.

وزیر ارشاد و هیئت همراه پس از انجام اعمال مربوط به احرام و محرم شدن، با بدرقه حجت الإسلام و المسلمین نجفی روحانی، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره، راهی مكه مكرمه شد.

این گزارش حاكی است، علی جنتی، روز سه شنبه به منظور شركت در همایش دو روزه وزرای فرهنگ كشورهای اسلامی به عربستان سفر كرد و پس از زیارت بارگاه ملكوتی حضرت رسول اكرم صلوت الله علیه و اله و سلم و ائمه بقیع علیهم السلام و شركت در این همایش و بازدید از دفتر بعثه مقام معظم رهبری و دفاتر مراجع تقلید در مدینه منوره، شامگاه چهارشنبه در مسجد شجره محرم و شهر پیغمبر را ترك كرد.