اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: جلسه انتخاب شهردار تهران


اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در دومین جلسه این شورا با 16 رای "محمد باقر قالیباف" را به عنوان شهردار تهران انتخاب كردند.

 
 
 
 
صبح بخیر: اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در دومین جلسه این شورا با 16 رای "محمد باقر قالیباف" را به عنوان شهردار تهران انتخاب كردند.   































ویدیو مرتبط :
رای گیری شورای شهر تهران برای انتخاب شهردار جدید و انتصاب محمدعلی نجفی به عنوان شهردار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یکشنبه آینده جلسه انتخاب شهردار تهران


رئیس شورای شهر تهران در نخستین جلسه شورای چهارم گفت: بعد از مراسم تحلیف ساعت 15 امروز اعضای شورا به مرقد مطهر امام راحل(ره) و دیدار با سید حسن خمینی(ره) می روند.

 خبرگزاری مهر: رئیس شورای شهر تهران در نخستین جلسه شورای چهارم گفت: بعد از مراسم تحلیف ساعت 15 امروز اعضای شورا به مرقد مطهر امام راحل(ره) و دیدار با سید حسن خمینی(ره) می روند.

احمد مسجدجامعی بعد از رای گیری و انتخابش به عنوان رئیس شورای چهارم شهر تهران در جایگاه رئیس شورا قرار گرفت و با تشکر از اعضای شورای سوم گفت: دکتر نجفی یکی از بهترین اعضای شورا بودند که امروز در جایگاهی قرار دارند که می توانند در حفظ میراث فرهنگی تهران با شورا تعامل خوبی داشته باشند. خانم ابتکار همیشه دغدغه محیط زیست را داشتند و جایشان در شورا خالی است و اعضای شورای چهارم باید بدانند یک روز هوای پاک برای تهران خیلی کم است و باید در اولویت باشد. همچنین خانم احمدی نژاد در مسئله شورایاری ها و هماهنگی با دولت بسیار تلاش کردند و در کنار این دوستان آقای دکتر شکیب به دفاع از حقوق مردم و آقای خادم به نگاه فرهنگی و برنامه های خوب در شورا شهرت داشت که از تمامی اینها تشکر می کنم.

مسجدجامعی گفت: جلسه امروز نشان داد رفتارهای اخلاقی و دوستی می تواند مدل نشاط جامعه شود زیرا شورا نشان دهنده عمل جامعه است و همدلی از هم زبانی بهتر است.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه باید میان شهر و دولت تعامل خوبی باشد گفت: ما ویترین اجتماعی هستیم. رفتارهای ما به دیگران می آموزد برخی از دوستان با توجه به تنوع سلایق در شورای چهارم نگران بودند ولی این یک تهدید نیست بلکه  فرصت است.

در ادامه سخنان مسجدجامعی، احمد حکیمی پور تذکر داد که بر اساس قانون باید برای شهرداری تهران فعلا سرپرست تعیین شود که مسجدجامعی گفت: این موضوع در دوره های قبل هم مطرح بود ولی شهردار سندی را امضا نمی کرد و قطعاً همین است. برخی دیگر از اعضای شورا هم این موضوع را مطرح کردند و قرار شد جلسه بعدی شورا روز یکشنبه برگزار شده و در این موارد مشورت کنند.