اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: جلاد فرانسوی داعش وارد میدان شد


تروریست‌های داعش با انتشار ویدئویی، اعدام پنج نفر را با شلیک گلوله به نمایش گذاشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان: تروریست‌های داعش با انتشار ویدئویی، اعدام پنج نفر را با شلیک گلوله به نمایش گذاشتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، گروه داعش روز گذشته ویدئویی را در فضای مجازی منتشر کرد که در آن، قربانیان، جاسوس توصیف شده و با شلیک گلوله از پا در می آیند.

در این ویدئو، یکی از پنج جلاد به زبان فرانسوی صحبت کرده و با اشاره به حملات تروریستی پاریس، تمام کسانی را که او کافر خواند، تهدید کرد.

ویدئوی هشت دقیقه‌ای داعش، که بخش رسانه ای این گروه در استان نینوا آن را منتشر کرد، پنج عضو داعش را نشان می‌دهد که با چهره های پوشانده قربانیان خود را از ناحیه سر هدف قرار داده و آنان را اعدام می کنند.

قربانیان، که لباس‌هایی نارنجی رنگ بر تن دارند، پیش از اعدام، به زبان عربی اتهامات خود را ابراز می‌کنند. از میان جلادها، فقط یک نفر لب به سخن گشوده و به زبان فرانسوی کافران را تهدید می‌کند. او که تنها چشمانش دیده می‌شود، موهایی خرمایی داشته و لباس نظامی بر تن دارد. چهار داعشی دیگر لباس هایی سیاه رنگ پوشیده‌اند.

مرد فرانسوی دشمنان داعش را شکست خورده توصیف کرده و تهدید می کند که آن ها باید منتظر واقعه‌ای باشند که 11 سپتامبر و حملات پاریس را از یادشان می‌برد.

گروه داعش مسئولیت حملات اخیر را در پاریس و حومه آن، که به کشته شدن 130 نفر منجر شد، به عهده گرفت.

عضو فرانسوی داعش در ویدئوی اخیر همچنین کشورهای اسپانیا و پرتغال را به بازپس گیری منطقه اندلس تهدید می‌کند. او به طور خاص نام دو شهر تولدو و کوردوبا را به زبان می‌آورد.

 اندلس نام منطقه‌ای از شبه جزیره ایبری در جنوب غربی اروپاست که قرون هشتم تا پانزدهم تحت اشغال اعراب قرار گرفت.

عکس: جلاد فرانسوی داعش وارد میدان شد

عکس: جلاد فرانسوی داعش وارد میدان شد

عکس: جلاد فرانسوی داعش وارد میدان شد

عکس: جلاد فرانسوی داعش وارد میدان شد

عکس: جلاد فرانسوی داعش وارد میدان شد


ویدیو مرتبط :
داعش و دو جلاد (فرانسوی و انگلیسی) در عراق و سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دو ستاره بوکس استرالیایی که جلاد داعش شدند+عکس



اخبار بین الملل - دو ستاره بوکس استرالیایی که جلاد داعش شدند+عکس

هفته گذشته شبکه های اینترنتی تصاویری از دو جنگجوی داعشی منتشر کردند، که آنها را در حالی که دو سر جدا شده را با افتخار در دست گرفته، و در کنار یک خودروی زرهی آمریکایی به غنیمت گرفته شده از ارتش عراق ایستاده اند، نشان می داد.

به گزارش عصرایران به نقل از العربیه،جدا کردن سر از تن مخالفان و عکس انداختن افراد داعش با سرهای بریده انسان ها رفتاری عادی و طبیعی از سوی این گروه تلقی می شود، اما آنچه در اینجا عجیب است این دو عضو داعش دو قهرمان بوکس استرالیایی هستند که اخیرا به این گروه ملحق شدند.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 
محمد العمر و برادرش احمد العمر و دوست آنها خالد شروف ستارگان ورزش بوکس و کُشتی استرالیا هستند. اما برغم موفقیت فوق العاده ای که دو برادر و دوستشان خالد در زمینه ورزش داشتند، آنها تصمیم می گیرند که به صفوف نیروهای داعش در سوریه و سپس عراق بپیوندند.

به گزارش روزنامه بریتانیایی دیلی میل، این دو برادر که الان با سرهای جدا شده توسط داعش با افتخار عکس انداخته اند، در سال 2005 قهرمان بلامنازع ورزش بوکس در استرالیا بودند.

بیلی آین، مربی آنها می گوید : "این دو برادر جوان در ورزش بسیار سختکوش و جدی بودند و حتی یک روز از کلاس آموزش غایب نمی شدند. آنها در هیچ مسابقه ای شکست نخوردند و همیشه در مسابقات بوکس بر حریفان پیروز می شدند."

پدر این دو نوجوان در استرالیا زندگی خود را از صفر شروع کرده بود و اکنون پیمانکاری بزرگ با سرمایه میلیاردها دلاری است . وی در رابطه با فرزندانش به روزنامه دیلی میل گفته است که دو فرزندش در خارج از استرالیا هستند و دقیقا نمی داند که اکنون به چه کاری مشغولند. او می گوید یا جهادی هستند یا قاچاقچی مواد مخدرند.

گفتنی است که پلیس استرالیا همسر محمد العمر را در فرودگاه سیدنی در حالی که عازم سفر برای پیوستن به داعش بود، بازداشت کرد.

اما دوست آنها خالد شروف ، یک کشتی گیر بود، اما برغم موفقیتش در ورزش، او در استرالیا به بد اخلاقی معروف است. بد رفتاری او باعث شد که چندین بار بازداشت شود. وی بعدها به دزدی مغازه ها و برخی خانه ها متهم شد. او به همراه دو دوست خود ناگهان ناپدید شدند و سپس سر از داعش درآوردند. اکنون مقامات امنیتی استرالیا آنها به همکاری با تروریسم متهم کرده اند.
اخبار بین الملل - عصرایران