اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: جشن 80 سالگی استاد علی نصیریان


جشن تولد هشتاد سالگی علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر با حضور اهالی هنر در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار شد.

خبرگزاری مهر: جشن تولد هشتاد سالگی علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر با حضور اهالی هنر در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار شد.

جشن هشتاد سالگی علی نصیریان

جشن هشتاد سالگی علی نصیریان

جشن هشتاد سالگی علی نصیریان

جشن هشتاد سالگی علی نصیریان

جشن هشتاد سالگی علی نصیریان

جشن هشتاد سالگی علی نصیریان

جشن هشتاد سالگی علی نصیریان

جشن هشتاد سالگی علی نصیریان

جشن هشتاد سالگی علی نصیریان

جشن هشتاد سالگی علی نصیریان

جشن هشتاد سالگی علی نصیریان

جشن هشتاد سالگی علی نصیریان

جشن هشتاد سالگی علی نصیریان

جشن هشتاد سالگی علی نصیریان

جشن هشتاد سالگی علی نصیریان


ویدیو مرتبط :
جشن تولد 80 سالگی الویس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی نصیریان 80 سالگی خود را جشن گرفت/بسیار خوشبختم....



اخبار,اخبار فرهنگی ,علی نصیریان

بازیگر ماندگار تئاتر و سینمای ایران گفت: اول از لطف خداوند و بعد از لطف همه همراهان و یاران خودم در این 80 سال بی نهایت سپاسگزارم و من با بودن شما خیلی خوشبخت و بهترین آدم روی زمین هستم.

به گزارش ایرنا ، علی نصیریانˈ در جشن تولد 80 سالگی خود که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران چهارشنبه شب در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزارشد، افزود: من نمی دانستم این قدر خوشبختم و نمی دانستم با دوستانی همچون ˈایرج رادˈ، ˈفرهاد آییشˈ و سایرعزیزان خداوند چه ثروت گرانبهایی در اختیار قرار داده است.

این چهره ماندگار در حوزه تئاتر و سینمای کشور با بیان اینکه آنچه در کارنامه کاری خودم به ثبت رساندم برای دل خودم بوده است، افزود: آنچه من در این سال ها انجام دادم برای دل خودم بوده و همیشه سعی کردم همان شخصیتی باشم که خودم می خواهم.

وی ادامه داد: عاشق تتاتر هستم و به تئاتر عشق می ورزم و سعی کردم برای موفقیت تئاتر کشور از هیچ کوششی دریغ نورزم.

نصیریان با بیان اینکه باید ارزشها و حرمت ها در جامعه حفظ شود اظهار داشت: یک هزار و 100 سال پیش فردوسی پارسی زبان باعث شد فارسی زبان فارسی بماند و باید از فردوسی و همه کسانی که فرهنگ کشور را حفظ کردند حرمت و ارزش قائل شد.

** تماشاخانه سنگلج برای بسیاری از هنرمندان خاطره انگیز است
در این مراسم بسیاری از هنرمندان، اساتید و مدرس حوزه تئاتر و سینما خاطراتی و توصیفاتی از ˈ علی نصیریانˈ بیان کردند.

ˈ فرهاد آییشˈ یکی از بازیگران تئاتر و سینما در این مراسم گفت: تماشاخانه سنگلج تهران برای بسیاری از هنرمندان خاطره انگیز است چرا که استاد نصیریان سال ها در این تماشاخانه به بازیگری مشغول بود.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اظهارداشت: من خود نیز سال ها چند بار برای دیدن استاد نصیریان به این تماشاخانه رفتم، چند بار استاد را از نزدیک دیدم و در حالی که من را نمی شناخت به گرمی از من استقبال کرد.

وی بیان داشت: نصیریان عاشق تئاتر است و این حس مسوولیت پذیری وی، تئاتر کشور را به موفقیت رسانده است.

** نصیریان تئاتر ایران را به دنیا معرفی کرد
ˈ ایرج رادˈˈ دیگر بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون گفت: اولین آثار نمایشی که از ایران به خارج کشور عرضه شد کار استاد نصیریان بود با عنوان بلبل سرگشته که این اولین اثر نمایشی بود که از ایران به خارج کشور راه پیدا کرد.

وی افزود: این اثر ˈ علی نصیریانˈ به خارج کشور نشان داد که ایران در تتاتر هم حرفی برای گفتن دارد و مردم ایران به هنر نمایشی عشق می ورزند.

راد، با بیان اینکه ˈ علی نصیریانˈ خدمات فراوانی در عرصه تئاتر و سینمای کشور ارائه کرده است، تصریح کرد: نمایشنامه نویسی و هنرنمایی بی نظیر، وی را در این عرصه نام آور و ماندگار کرد و این هنرمند برجسته کشور از ارزش والا برخوردار است.

وی ادامه داد: این هنرمند یک الگو و شاخصه هنری و هنرشناسی این مملکت محسوب می شود که همیشه در هنر تاثیر گذار بوده و همیشه ماندگار خواهد بود.

در انتهای این مراسم ˈ علی نصیریانˈ این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با استقبال جمعی از هنرمندان و دوستداران وی جشن تولد 80 سالگی خود را جشن گرفت.

ˈعلی نصیریانˈ فارغ التحصیل هنرستان هنرپیشگی است و در فیلم هایی چون «گاو»، «شکارچی شنبه»، «پستچی سه بار در نمی زند»، «دیوانه ای از قفس پرید»، «کمیته مجازات»، «برج مینو»، «بوی پیراهن یوسف»، «سال های خاکستری»، «کمال الملک»، «ناخدا خورشید» ، «کفش های میرزا نوروز» و « هزار دستان»ایفای نقش کرده است.

او در نخستین همایش چهره های ماندگار در سال 80 به عنوان چهره ماندگار هنرهای نمایشی معرفی و تجلیل شد.

هشتمین نشست صمیمانه هنرمندان با عنوان «تولد ماه» با برگزاری جشن تولد 80 سالگی ˈعلی نصیریانˈ چهارشنبه شب در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار شد.

نشست «تولد ماه» هر ماه در زادروز تولد یک هنرمند برجسته و پیشکسوت ایران توسط معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود.

اخبار فرهنگی - ایرنا