اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: جایگزین بیلبورد «صداقت آمریکایی»


پس از حاشیه های مختلفی که بیلبورد "صداقت آمریکایی" بوجود آورد، این تابلوها از سطح شهر جمع آوری شده است.

خبرآنلاین: پس از حاشیه های مختلفی که بیلبورد "صداقت آمریکایی" بوجود آورد، این تابلوها از سطح شهر جمع آوری شده است.

به جای برخی از این بیلبوردها، چنین بنری که در تصویر می بینید، نصب شده. این تصویر صبح امروز از پل‌چوبی گرفته شده. یکی از بیلبوردهای "صداقت آمریکایی" در پل‌چوبی نصب شده بود.


ویدیو مرتبط :
صداقت آمریکایی 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ظهور بیلبورد صداقت آمریکایی در تهران برای سازشکار نامیدن مذاکره کنندگان!+عکس



یلبورد صداقت آمریکایی

ظهور بیلبورد صداقت آمریکایی در تهران برای سازشکار نامیدن مذاکره کنندگان!+عکس

بعد از آن که با انتقادات انجام شده، بیلبوردهای غیرقانونی موسوم به صداقت آمریکایی از سطح شهر تهران جمع آوری شد، مجموعه ای که ظاهرا در اختیار “بسیج شهرداری” است و گویا تعدادی از بیلبوردهای شهر را راسا در اختیار دارد، اقدام به نصب بنرهای جدید کرده که اوباما را شمر زمان معرفی می کند.

به گزارش “آینده”، فارغ از این که اوباما شمر زمان است یا نیست، مشخص نیست چرا در شرایطی که تیم دیپلماسی کشورمان در حال سخت ترین نبرد دیپلماتیک است و به طرز بی سابقه ای صدای نتانیاهو هم درآمده و تمام تلاشش را برای شکست مذاکرات به کار بسته ، عده ای در داخل این گونه عمل می کنند؟

به ویژه که اگر اوباما شمر باشد، حتما جان کری نیز یا خولی است یا حرمله و با این حساب آقای ظریف هم به جای این که روبروی آنها بنشیند و با آنها درباره کاهش تحریم های ظالمانه علیه کشورمان حرف بزند، قاعدتا اگر شمشیر یا کلت به دست نیاورد، دست کم باید لیوان آب را روی سر جان کری بشکند و او را زخمی کند!

طبیعی است وقتی ظریف و همراهانش به ویژه در محرم، به جای این کار، لبخند می زنند و سعی می کنند روی پیشنهادهای مطرح بین دو طرف دقت و مذاکره کنند، قطعا در سپاه امام حسین  نیستند و چه بسا در سپاه شمر و یزید باشند و حداقل این است که سازشکارند.

اگر بسیج شهرداری تهران که مسوولیت بیلبوردهای قبلی را پذیرفت، این اندازه خودسر و قدرتمند است که نه تنها بالای حرف جناب شهردار، که بالای حرف رهبری هم عمل می کند، پدیده جالبی است که قابل بررسی است.

roozno.com