اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس جالب کارگردان برنده اسکار 2013


آنگ لی که اخیرا برای فیلم «زندگی پی» برنده اسکار بهترین کارگردانی شد، پس از مراسم سالانه آکادمی با خوردن همبرگر دریافت دومین جایزه اسکار خود را جشن گرفت.

خبرآنلاین: آنگ لی که اخیرا برای فیلم «زندگی پی» برنده اسکار بهترین کارگردانی شد، پس از مراسم سالانه آکادمی با خوردن همبرگر دریافت دومین جایزه اسکار خود را جشن گرفت.

«زندگی پی» درباره مردی جوان است که از یک سانحه دریایی جان سالم به در می‌برد و اکنون باید وسط اقیانوس در یک قایق برای بقا تلاش کند. تنها همسفر او در این قایق ببری درنده است.
 
«زندگی پی» براساس رمان پرفروشی به همین نام نوشته یان مارتل ساخته شده است. فیلمنامه را دیوید مگی نوشته و نقش اصلی را سراج شارما بازی می‌کند.
 


عکس را یکی از طرفداران آنگ لی با گوشی همراه گرفته است.
 
فیلم در جوایز اسکار برنده چهار جایزه از جمله اسکار بهترین کارگردانی شد.
 
آنگ لی کارگردان فیلم‌هایی چون «هالک»، «کوهستان بروکبک»، «شهوت، احتیاط» و «Taking Woodstocck» است.


ویدیو مرتبط :
کارگردان برنده اسکار در تبلیغ آی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصمیم عجیب برنده اسکار بهترین بازیگر نقش زن 2013 +عکس



تصمیم عجیب برنده اسکار بهترین بازیگر نقش زن 2013 +عکس

"آن هث وی" برنده اسکار بهترین بازیگر نقش زن سال 2013 ، با گرفتن تصمیمی عجیب منزل 4.5 میلیون دلاری اش را که هنوز در آن ساکن نشده و از آن استفاده نکرده است برای فروش گذاشت. او فکر میکند در این خانه بیش از اندازه دیده خواهد شد.

به گزارش پرداد به نقل از میرور: "آن هث وی" برنده اسکار بهترین بازیگر نقش زن  سال 2013 ، با گرفتن تصمیمی عجیب منزل 4.5 میلیون دلاری اش را که هنوز در آن ساکن نشده و از آن استفاده نکرده است برای فروش گذاشت. او فکر میکند در این خانه بیش از اندازه دیده خواهد شد.

 

برنده اسکار بهترین بازیگر نقش زن 2013,برنده اسکار

 برنده جایزه اسکار این آپارتمان را در اواخر ژانویه سال جاری خریداری کرد. این آپارتمان در طبقه نهم یک برج زیبا در منطقه بروکلین منهتن قرار دارد اما این ستاره هالیوودی معتقد است این خانه به اندازه کافی حریم شخصی او را حفظ نکرده و بیش از اندازه دید دارد.
و اکنون به همراه همسرش در یک آپارتمان اجاره ای در شهر بروکلین زندگی میکند، این برنده اسکار سابقا در مصاحبه ای گفته بود دوست ندارد به راحتی شناخته شود و زندگی در نیویورک را نمیپسندد. آپارتمانی که او قصد فروشش را دارد 2592 فوت مربع مساحت دارد.
این ستاره هالیوودی  خانه سه خوابه بزرگش که پنجره های بزرگ و زیادی دارد دارای منظره زیبایی از برج بروکلین است به قیمت 4.1 میلیون دلار خریداری کرده است و اکنون با قیمت 4.5 میلیون دلار برای فروش گذاشته است.

 

 برنده اسکار بهترین بازیگر نقش زن 2013,برنده اسکار

برنده اسکار,مراسم اسکار,جایزه اسکار

  برنده اسکار بهترین بازیگر نقش زن 2013,برنده اسکار

برنده اسکار,مراسم اسکار,جایزه اسکار

  برنده اسکار بهترین بازیگر نقش زن 2013,برنده اسکار

برنده اسکار,مراسم اسکار,جایزه اسکار

 

     منبع:pardad.ir