اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: تقدیر از عوامل برنامه‌ های ماه رمضان


مراسم قدردانی از دست‌اندرکاران تولید برنامه‌های رمضان و تابستان 92 در سیما با حضور معاون و مدیران سیما در سالن رضوان بسیج صداوسیما برگزار شد.

فرارو: مراسم قدردانی از دست‌اندرکاران تولید برنامه‌های رمضان و تابستان 92 در سیما با حضور معاون و مدیران سیما در سالن رضوان بسیج صداوسیما برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری، رییس حوزه علمیه قم، دکتر غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

 علاوه بر برنامه‌سازان شبکه‌های سیما، از دست‌اندرکاران تولید همچون کارشناسان مذهبی، مدیران گروه‌ها و تولیت‌های اماکن مذهبی که شبکه‌ها را در تولید برنامه‌های مناسبتی یاری داده بودند نیز قدردانی شد.
















































ویدیو مرتبط :
تقدیر از عوامل برنامه ماه عسل_قسمت دوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: مراسم تقدیر از عوامل «ماه عسل»


مراسم تقدیر از عوامل برنامه تلویزیونی ماه عسل ۹۴، در تالار ایوان شمس برگزار شد.