اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: تغییر نام‌ نوفل‌ لوشاتو به‌ دست‌ مردم


در تجمع اعتراضی مردم و دانشجویان مقابل سفارت فرانسه، مردم با نصب کاغذی روی تابلوی خیابان «نوفل لوشاتو» نام این خیابان را عوض کردند.

خبرگزاری فارس: امروز عده زیادی از قشرهای مختلف مردمی و دانشجویی در اعتراض به توهین مجله فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر گرامی اسلام، مقابل سفارت فرانسه در تهران تجمع کردند.

در این تجمع عده‌ای از مردم کاغذی را که ذکر «محمد رسول الله» بر آن نقش بسته بود، به روی تابلوی خیابان نوفل لوشاتو چسباندند و نام این خیابان را عوض کردند.

جمعی از تجمع‌کنندگان از مسئولان درخواست داشتند که برای اعتراض به این توهین و سکوت دولت‌های غربی، نام خیابان نوفل لوشاتو را به نام پیامبر گرامی اسلام تغییر دهند.

سفارت فرانسه در خیابان نوفل لوشاتوی تهران واقع شده است.

عکس: تغییر نام‌ نوفل‌ لوشاتو به‌ دست‌ مردم


ویدیو مرتبط :
نوفل لوشاتو 5

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: سید حسن خمینی در نوفل‌ لوشاتو


تصویر منتشر نشده ای از سید حسن خمینی در نوفل لوشاتو در دوران تبعید رهبر کبیر انقلاب منتشر شده است.

فرارو: تصویر منتشر نشده ای از سید حسن خمینی در نوفل لوشاتو در دوران تبعید رهبر کبیر انقلاب منتشر شده است.

سایت جماران عکس منتشر نشده ای از آیت الله اشراقی داماد حضرت امام به همراه سید حسن خمینی و علی اشراقی نوه های ایشان در دهکده نوفل لوشاتو در دوران تبعید منتشر کرد.