اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: تصادف شدید یک خودرو در اتوبان کرج


بی توجهی راننده خودروی سواری به اصول صحیح رانندگی برخورد شدید آن را با اتوبوس بین شهری در بزرگراه تهران-کرج در پی داشت.

پایگاه خبری 125: بی توجهی راننده خودروی سواری به اصول صحیح رانندگی برخورد شدید آن را با اتوبوس بین شهری در بزرگراه تهران-کرج در پی داشت.

ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 14:53 دقیقه روز گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 98 و 20 را به محل اعلام شده در غرب به شرق بزرگراه تهران-کرج زیر پل ستاری اعزام كرد.

محمد رضا روحی رئیس ایستگاه 98 در این باره اظهار داشت: در محل حادثه یک دستگاه خودروی سواری با سرعت زیاد از قسمت جلو با یک دستگاه اتوبوس بین شهری برخورد کرده و راننده(مرد) 24 ساله و سرنشین آن که خانم 30 ساله ای بودند مصدوم و درون خودرو محبوس شده بودند.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه و قطع سیستم برق خودرو با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی اقدام به بازنمودن درب خودرو کرده و محبوسین را از خودرو خارج و تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل برای اعزام به مراکز درمانی دادند.

روحی خاطر نشان کرد: راننده جوان که از ناحیه سر دچار مصدومیت شده بود به دلیل استفاده از کمربند ایمنی و بازشدن کیسه هوا داخل خودرو آسیب دیدگی چندانی نداشت، اما سرنشین آن به دلیل عدم استفاده از کمربند ایمنی در وضعیت نامساعد و بیهوشی به سر می برد.

آتش نشانان در این حادثه به انتقال خودرو به مکان امن و تحویل به عوامل راهور به ماموریت خود پایان دادند.

















ویدیو مرتبط :
تصادف زنجیره ای در اتوبان قزوین کرج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: تصادف شدید پژو 206 با خودرو پلیس


شب گذشته یک حادثه دلخراش ما بین یک دستگاه خودرو پژو 206 و خودرو راهنمایی و رانندگی استان مازندران به وقوع پیوست.

باشگاه خبرنگاران جوان: شب گذشته یک حادثه دلخراش ما بین یک دستگاه خودرو پژو 206 و خودرو راهنمایی و رانندگی استان مازندران به وقوع پیوست.

حادثه خسارت جانی در برنداشت

سرهنگ باقری با اعلام این خبر افزود: ساعت 19 شب گذشته یک خودرو راهنمایی و رانندگی در حین متوقف کردن یک خودرو سواری با خودرو متخلف برخورد می کند.

به گفته این مقام انتظامی، این حادثه که در میدان خزر شهرستان ساری اتفاق افتاد خوشبختانه هیچ گونه خسارت جانی به دنبال نداشته است.

رئیس پلیس عملیات استان مازندران اظهار داشت: علت این تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه انحراف از مسیر و تغییر مسیر ناگهانی از جانب پژو 206 اعلام کرده اند.