اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: تصادف شدید پژو 206 با خودرو پلیس


شب گذشته یک حادثه دلخراش ما بین یک دستگاه خودرو پژو 206 و خودرو راهنمایی و رانندگی استان مازندران به وقوع پیوست.

باشگاه خبرنگاران جوان: شب گذشته یک حادثه دلخراش ما بین یک دستگاه خودرو پژو 206 و خودرو راهنمایی و رانندگی استان مازندران به وقوع پیوست.

حادثه خسارت جانی در برنداشت

سرهنگ باقری با اعلام این خبر افزود: ساعت 19 شب گذشته یک خودرو راهنمایی و رانندگی در حین متوقف کردن یک خودرو سواری با خودرو متخلف برخورد می کند.

به گفته این مقام انتظامی، این حادثه که در میدان خزر شهرستان ساری اتفاق افتاد خوشبختانه هیچ گونه خسارت جانی به دنبال نداشته است.

رئیس پلیس عملیات استان مازندران اظهار داشت: علت این تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه انحراف از مسیر و تغییر مسیر ناگهانی از جانب پژو 206 اعلام کرده اند.









ویدیو مرتبط :
تصادف خیلی شدید پراید و پژو دو خودرو پر فروش ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری پدر و پسر سارق پس از یک عملیات نفسگیر پلیسی/ تصادف شدید با خودرو پلیس راهور



اخبار حوادث - دستگیری پدر و پسر سارق پس از یک عملیات نفسگیر پلیسی/ تصادف شدید با خودرو پلیس راهور

پدر و پسر سارق که با یک دستگاه خودروی پراید از دست پلیس متواری بودند، پس از تصادف با دو خودرو پلیس و 4 خودروی دیگر متوقف و دستگیر شدند.

ساعت 22:30 ، 9 آذرماه ماموران گشت انتظامی 145 ونک هنگام گشت زنی در خیابان شیخ بهایی مشاهده کردند، سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید در حال سرقت از یک خودرو 206 که در کنار خیابان پارک بود، هستند.
 
به دنبال این موضوع ماموران جهت دستگیری متهمان وارد عمل شدند، اما متهمان سریعا اقدام به فرار کردند و پس از برخورد با خودرو  پلیس از محل متواری شدند.
 
ماموران در تعقیب و گریز پلیسی جهت دستگیری سارقان اقدام به شلیک 2 تیرهوایی کردند، اما متهمان با بی توجهی از محل متواری شدند که در ادامه پس از تصادف با خودرو ماموران پلیس راهور و 4 خودروی دیگر متوقف شدند.
 
ماموران کلانتری دو سرنشین خودرو که به نام های "کامران" و "کیوان" را که با هم نسبت پدر و پسری داشتند، دستگیر و از خودرو متهمان تعدادی اموال مسروقه نظیر باند و ضبط خودرو کشف شد.
 
پس از انتقال دو متهم به کلانتری مشخص شد پلاک نصب شده بر روی خودرو پراید جعلی بوده و شب گذشته از روی پراید دیگری به سرقت رفته است و مالک خودرو از این موضوع بی اطلاع می باشد.
 
همچنین در استعلام شماره شاسی و موتور خودرو پراید سارقان، ماموران دریافتند که خودرو 5 آذر ماه در محدوده بومهن به سرقت رفته است.
 
سرگرد مجید عسگری نیا رئیس کلانتری 145 ونک درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهمان که دارای چندین پرونده مفتوح سرقت در پایگاه سوم پلیس آگاهی هستند، جهت بررسی بیشتر و کشف سایر جرایمشان در اختیار کارآگاهان قرار گرفتند.
 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران