اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: تاکسی رئیس ستاد جلیلی ال 90 شد


تاکسی رئیس ستاد جلیلی ال 90 شد. نامه نیوز:  





ویدیو مرتبط :
تست سرعت تندر90 ال 90 رنو لوگان تست شتاب تندر 90 ال 90

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«ام‌ وی‌ ام‌530» و «ال ‌90» تاکسی!


معاون نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت از تاکسی شدن دو خودروی ام‌وی‌ام530 و ال‌90خبر داد.

خبرگزاری فارس: معاون نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت از تاکسی شدن دو خودروی ام‌وی‌ام530 و ال‌90خبر داد.

امیررضا رجبی اظهار داشت: در گذشته مدل‌های محدودی از تاکسی‌ها را به عنوان تاکسی جایگزین خودروهای فرسوده داشتیم که در این راستا پژو، سمند، پراید و روآ به ناوگان حمل و نقل وارد شد.

وی گفت: از بین خودروهای تولید داخل و پس از انجام بررسی‌های مختلف دو مدل خودرو را کارشناسی کردیم و با هماهنگی شورای عالی ترافیک برای حمل و نقل درون شهری و با هماهنگی با سازمان راهداری و حمل و نقل برون شهری برای حمل و نقل بین شهری دو خودرو را انتخاب کردیم.

معاون ناوگان حمل و نقل و سوخت ستاد سوخت گفت: خوشبختانه این دو مدل خودروی تاکسی به زودی شماره‌گذاری می‌شوند و برای نوسازی ناوگان حمل و نقل و به جای تاکسی‌های فرسوده وارد خواهند شد.

رجبی تصریح کرد: از این دو خودرو یکی از گروه‌ خودروهای مدیران خودرو به نام ام‌وی‌ام 530 است که همه تست‌های آن انجام شده و در حمل و نقل برون شهری از آن استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین از خودروی اصلاح شده ال‌90 که مشکلات مربوط به چراغ‌های آن حل شده برای تاکسی‌های درون شهری استفاده می‌شود.

به گفته معاون نوسازی ناوگان ستاد حمل و نقل و سوخت  امیدواریم به زودی این تاکسی‌ها وارد حمل و نقل عمومی کشور شود.