اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: بهنوش بختیاری در کنار وزیر احمدی نژاد


بهنوش بختیاری بازیگر سینما در صفحه شخصی اش در اینستاگرام عکسی با پرویز فتاح وزیر نیروی دولت احمدی نژاد که اخیرا به ریاست کمیته امداد امام خمینی منصوب شده است گذاشت.

خبرآنلاین: بهنوش بختیاری بازیگر سینما در صفحه شخصی اش در اینستاگرام عکسی با پرویز فتاح وزیر نیروی دولت احمدی نژاد که اخیرا به ریاست کمیته امداد امام خمینی منصوب شده است گذاشت.

عکس: بهنوش بختیاری در کنار وزیر احمدی نژاد

عکس: بهنوش بختیاری در کنار وزیر احمدی نژاد


ویدیو مرتبط :
عکس های جدید بهنوش بختیاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد نخست وزیر شد! + عکس



احمدی نژاد نخست وزیر شد! + عکس

موسسه بروکینگز در این گزارش که 'روح آینده ایران' نام داشت، بدون اینکه به این نکته توجه کند که ۲۳ سال است در ایران سمتی به‌نام نخست‌وزیر وجود ندارد، از رئیس‌جمهور کشورمان به‌عنوان نخست‌وزیر نام برد.

 

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، یکی از مشهورترین اندیشکده‌های آمریکایی که در تصمیم‌سازی مقامات این کشور نقشی به‌سزا دارد، در اشتباهی آشکار از محمود احمدی‌نژاد به‌عنوان نخست‌وزیر ایران نام برد!

موسسه بروکینگز در این گزارش که "روح آینده ایران" نام داشت، بدون اینکه به این نکته توجه کند که 23 سال است در ایران سمتی به‌نام نخست‌وزیر وجود ندارد، از رئیس‌جمهور کشورمان به‌عنوان نخست‌وزیر نام برد.

 

  نخست‌وزیر ایران,احمدی‌نژاد,اخبار,اخبار سیاسی

 

با توجه به اختلاف فاحش این دو کلمه در نگارش، مشخص است که نگارنده بروکینگز نمی‌دانسته است که سمت دقیق آقای احمدی‌نژاد چیست، چرا که این اشتباه فاحش نمی‌تواند اشتباه تایپی باشد./قدس آنلاین