اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: بزرگداشت ایرج با حضور استاد شجریان


در مراسمی با عنوان صدای ماندگار ایران که با حضور اساتید حوزه موسیقی و سینما در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد از استاد ایرج خواجه امیری تقدیر به عمل آمد.

خبرگزاری ایسنا: در مراسمی با عنوان صدای ماندگار ایران که با حضور اساتید حوزه موسیقی و سینما در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد از استاد ایرج خواجه امیری تقدیر به عمل آمد.

مراسم تجلیل از استاد ایرج خواجه امیری سومین همایش باشگاه هنرمندان ایران شامگاه جمعه هشت شهریور ماه با حضور جمعی از هنرمندان در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

در این مراسم که مرتضی کاظمی مجری آن بود هنرمندانی همچون سید مهدی کاظمی ، جمشید حمیدی، احسان خواجه امیری،‌ اسماعیل آزاد،‌ فرهنگ شریف‌، محمدرضا شجریان ،‌ اصغر همت‌، ناصر عظیمی و ... حضور داشتند.

محمد رضا شجریان در این مراسم در سخنانی با بیان اینکه ایرج پیشکسوت من بود و هست گفت: آن موقع که دبیرستان می‌رفتیم ایشان در اوج خوانندگی بود صدای ایرج مترو معیاری در آواز خوانی بود. صافی،‌ صلابت،‌ قدرت،‌ پاکی و آن چهچه‌های مردانه که زده و می‌زند بیانگر این است که چه کرده تا متر و معیار شده است. او رکوردار در آواز خوانی است و امیدوارم که صدسالگی‌اش را در همین جا جشن بگیریم.



























ویدیو مرتبط :
مراسم بزرگداشت استاد آواز ایران(استاد ایرج)حسین خواجه امیری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: شجریان در بزرگداشت استاد شهناز


مراسم بزرگداشت استاد جلیل شهناز با حضور استاد شجریان در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان برگزار شد.

خبرگزاری مهر: مراسم بزرگداشت استاد جلیل شهناز با حضور استاد شجریان در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان برگزار شد.