اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: برهنگی در اعتراض به شرایط اقتصادی


منابع خبری از برهنه شدن یك زن عربستانی در جزیره تاروت این كشور در اعتراض به شرایط بد اقتصادی خبردادند.

باشگاه خبرنگاران جوان: منابع خبری از برهنه شدن یك زن عربستانی در جزیره تاروت این كشور در اعتراض به شرایط بد اقتصادی خبردادند.

 منابع خبری مخالف آل سعود با اعلام این خبر افزودند این زن در اعتراض به وضعیت وخیم اقتصادی،دست به برهنه كردن خود زده و به قدم زدن در خیابانهای جزیره تاروت پرداخت.

در همین حال مقامات جزیره تاروت مدعی شدند این زن دچار بیماری روانی بوده و از بیمارستان ویژه بیماران روانی گریخته بوده است.


ویدیو مرتبط :
ایجاد برهنگی فرهنگی با استفاده از فرهنگ برهنگی وبی حیائی در جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وعده اوباما برای بهبود شرایط اقتصادی آمریکا در سال ۲۰۱۲



 

 

وعده اوباما برای بهبود شرایط اقتصادی آمریکا در سال ۲۰۱۲

 

رییس جمهور آمریکا ضمن اشاره به چالشهای اقتصادی آمریکا در سال ۲۰۱۲ نسبت به بهبود شرایط اقتصادی در سال جدید میلادی ابراز امیدواری کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از آسوشیتد پرس باراک اوباما تاکید کرد امیدوارم با توجه به عدم افزایش مالیاتها از سوی کنگره در روزهای نخست سال ۲۰۱۲ روند رشد و پیشرفت اقتصادی آمریکا طی ماههای آینده ادامه یابد .

بر اساس این گزارش اوباما تصریح کرد این تصمیم خوبی از سوی کنگره آمریکا بود که مالیاتها را در دو ماه نخست ۲۰۱۲ افزایش نداد و اجازه داد تا میلیونها آمریکایی در روزهای نخست سال جدید میلادی بدون نگرانی از افزایش مالیاتها کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند .

وی که در پیام رادیویی به مناسبت آغاز سال جدید میلادی سخن می گفت افزود امیدوارم کنگره آمریکا طرح عدم افزایش مالیاتها را تا پایان سال ۲۰۱۲ میلادی تمدید کند چرا که این طرح بی شک موجب افزایش هزینه های مصرفی و مصرف بخش خصوصی در آمریکا خواهد شد . هزینه های مصرفی بیش از دو سوم اقتصاد آمریکا را تشکیل می دهد .

وی در ادامه ضمن اشاره به وقایع سال ۲۰۱۱ افزود سال ۲۰۱۱ پر از چالشهای بزرگ و پیشرفتها برای آمریکا بود. پایان جنگ عراق، کشته شدن بن لادن و نشانه هایی از رشد و رونق اقتصادی آمریکا مهمترین اتفاقات سال ۲۰۱۱ بود . امیدوارم در سال ۲۰۱۲ میلادی رشد و رونق اقتصادی امریکا تقویت شود و وضعیت طبقه متوسط امریکا بهتر از قبل شود .

وی ضمن اشاره به برگزاری انتخابات ماه نوامبر در آمریکا گفت مردم آمریکا طی ماههای آینده تصمیم خواهند گرفت که چه نوع دولت و آینده ای را برای خود انتخاب خواهند کرد ..... /  خبرگزارى فارس