اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: بازیگر معروف آمریکایی و 4 همسرش!


کودی براون هنرپیشه مشهور آمریکایی که با چهار زن زیر یک سقف زندگی می‌کند، در دادخواستی خواهان لغو قانون ممنوعیت چند همسری در این کشور شده است.

پایگاه خبری العالم: کودی براون هنرپیشه مشهور آمریکایی که با چهار زن زیر یک سقف زندگی می‌کند، در دادخواستی خواهان لغو قانون ممنوعیت چند همسری در این کشور شده است.

عکس: هنرپیشه معروف آمریکایی و 4 همسرش!

عکس: هنرپیشه معروف آمریکایی و 4 همسرش!

عکس: هنرپیشه معروف آمریکایی و 4 همسرش!


ویدیو مرتبط :
دستگیری جرج کلونی بازیگر معروف آمریکایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر آمریکایی به اتهام کشتن همسرش دستگیر شد(عکس)



اخبار حوادث - بازیگر آمریکایی به اتهام کشتن همسرش دستگیر شد

مایکل جیس بازیگر سریال «شیلد» به اتهام کشتن همسرش با اسلحه توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش بی.بی.سی، گفته می شود پس از پیدا کردن جسد همسر مایکل جیس بازیگر آمریکایی در منزلشان در لس آنجلس، این بازیگر به عنوان مظنون دستگیر شد.
 
یک افسر پلیس گفته است که آنها دوشنبه شب پس از شنیدن خبر مربوط به تیراندازی، وارد منزل این زوج شده و با جسد آپریل جیس 40 ساله روبه رو شدند.
 
مایکل جیس 51 ساله به عنوان مظنون این واقعه دستگیر شده است.

اخبار ,اخبار حوادث ,دستگیری مایکل جیس به اتهام  کشتن همسرش


 در زمان تیراندازی دو بچه در خانه بودند. این در حالی است که سایت هالیوود ریپورتر اعلام کرده است این بازیگر خودش به پلیس زنگ زد و خبر تیراندازی را اطلاع داد.
 
این بازیگر در فیلم «شیلد» در نقش کارآگاهی به نام جولین لووی بازی کرده بود و در فیلم «ساتلند» افسر پلیس بود. او در «فارست گامپ»، «شب‌های بوگی» و «سیاره میمون‌ها» نیز جلوی دوربین رفته بود.
 
این بازیگر و همسرش 9 سال پیش ازدواج کرده بودند و یک فرزند داشتند و جیس از ازدواج قبلی اش نیز یک فرزند دارد.
 
این بازیگر در فاصله 2002 تا 2008 در هفت سریال تلویزیونی بازی کرده بود که یکی از آنها جایزه گلدن گلوب را به عنوان بهترین درام تلویزیونی در سال 2002 دریافت کرده بود. گفته می شود او بدهی زیادی به بانک دارد و ورشکسته شده است. 

اخبار حوادث - فرارو