اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: بازگشت محمود احمدی‌ نژاد به خانه‌اش


محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق جمهوری اسلامی ایران با استقبال تنی چند از اساتید دانشگاه علم و صنعت امروز به این دانشگاه بازگشت.

خبرگزاری فارس:  محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق جمهوری اسلامی ایران با استقبال تنی چند از اساتید دانشگاه علم و صنعت امروز به این دانشگاه بازگشت.

احمدی‌نژاد در میدان 72 تن و در مقابل منزل مسکونی خود با تشکر از اساتیدی که به استقبال وی آمده بودند، گفت: من از بازگشت به دانشگاه احساس خوشحالی می‌کنم.

وی افزود: این مسئله برای من مانند این است که بار دیگر به خانه خود بازگشته‌ام.







































ویدیو مرتبط :
عکس یادگاری محمود احمدی نژاد همراه با وزیران کابینه اش با مقام معظم رهبری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت محمود احمدی‌نژاد به فضای فوتبال(+عکس)



اخبار ورزشی - بازگشت محمود احمدی‌نژاد به فضای فوتبال

هواپیمای حامل تیم داوری دیدار فولاد و بنیادکار در مسیر بازگشت از اهواز به تهران یک مهمان ویژه داشت و این چهره کسی نبود جز محمود احمدی‌نژاد! حضور اتفاقی و همزمان احمدی‌نژاد با تیم داوری در این هواپیما باعث شد تا ناظر ای اف سی از رئیس دولت سابق کشورمان درخواست کند عکسی به یادگار بگیرند.

 

اخبار ,اخبار ورزشی ,بازگشت محمود احمدی‌نژاد به فضای فوتبال

اخبار ورزشی - تدبیر